Köpte en iPhone 12 mini av @Asad91 grymt smidig och snabb affär. Köpte på tisdag hade telefonen i handen på torsdag. Rekommenderar starkt och varmt!
Köpte klocka av @Asad91 , smidig affär och han gav till och med en extra klocka!! Rekommenderas VARMT!! :)
Köpte en Iphone 11 Pro Max av Asad91, 5/5*, perfekt produkt och tillmötesgående, möttes face2face. rek stark.
Bytte en Pixel 4XL mot en OP8 Pro. Betalade mellanskillnad och skickade min efter att jag hade fått hans i handen. Inga problem, bara positivt kommunikation rakt igenom!
@Asad91 köpte ett ZAGG skärmskydd av mig till Pixel 3. Snabb betalning som alltid. Oerhört trevlig kommunikation och tydlig återkoppling när han mottagit det. Rekommenderas att göra affärer med!
Asad91 köpte ett batteriskal, swishade direkt. Snabbt och smidigt. Mycket trevlig kontakt. Rekommenderas varmt!
@Asad91 köpte ett skärmskydd till Google Pixel 3 av mig. Mycket trevlig kontakt. Återigen en snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt!
@Asad91 köpte ett dbrand till iPhone X av mig. Jag fick snabbt betalning via Swish. Trevlig kommunikation och tydlig återkoppling när han mottagit det. Rekommenderas!
Sålde en iPhone x till @Asad91 , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderar starkt denna köpare
Köpte ett nudient skal till en X från Asad, skalet var superbra skicka och väldigt välpaketerat! Nu segade postnord med att leverera det så Asad ville betala tom tbaka om inte skalet skulle dyka upp! Så en toppenkille att göra affärer med! Kan starkt rekommendera!
Köpte en Pixel XL. Mycket bra kommunikation som ledde till en smidig affär. Säljaren rekommenderas varmt!