Köpte en LG G4 av Radon, allt funkade perfekt. Bra kommunikation och snabb leverans. Kan rekommenderas. +++
Köpte en Huawei Mate S av Radon. Otroligt smidig affär. Snabba svar, snabb frakt. Den perfekta dealen helt enkelt. 5 +
Köpte en LG G4 av Radon. Affären gick snabbt och smidigt och paketet kom väl emballerat. Innehållet motsvarade precis det som beskrevs i annonsen, dvs en telefon i bra skick med kvitto och tillbehör. På det hela taget en bra och rutinerad säljare.
Hej såg en tråd där du skrev något om att sprenda över kitkat för s5? Jag har en olåst s5 med fn telia.abb. Skulle du kunna göra detta för mig? Mvh Björn
Hej Radon! Jag är intresserad av din spotify om du har den kvar. Jag bor i Linköping, Slå mig en signal på 073-6220554 mvh Johan
Hejsan! Såg inte att du skrivit till mig. Ja den finns fortfarande kvar. Ja jag skulle kunna tänka mig skicka den. Dock förskottsbetalning som gäller. //Tobias
Hej Radon. Du skriver i forumet att du köpt delar av Faceplate | Housing | Repair parts | Accessories | Mobile parts - Cellular Accessories | Mobile Vad är din erfarenhet av detta? Hur fungerar det med betalningen? Jag är inte så pigg på att lämna ut mina kreditkortsuppgifter till ett Hong Kong företag som jag inte känner till. Vad kostade frakt, övriga avgifter? Mvh /Jonas