Köpte en Fold2 av @10cent. Snabb och trevlig kontakt. Swishade i förskott, allt kom som utlovat, snabbt och felfritt :). Rekommenderas! +++++
Sålde en iPhone till @10cent trevlig konversation och allt gick smidigt, snabb betalning med! Gör gärna fler affärer med honom
Köpte ett Pitakaskal av 10cent. Snabb och trevlig kommunikation, snabbt skickat och i utlovat skick. Rekommenderas varmt!
Köpte ett skal till en Fold 2 av 10cent. Ruskigt smidig affär. Skalet kom dagen efter som överenkommet.
köpte en telefon av @10cent ,betalade via swish . varan i utlovat skick rekommenderas varmt till alla
sålde en stadia kontroll oöppnad till @10cent super snabb betalning och kanon kommunikation! rekommenderas starkt!!!!
Sålde min iPad pro till @10cent. Betalade snabbt innan jag skickade och trevlig kommunikation. Rekommenderas.
Sålde ett skin till @10cent , snabb förskottsbetallning med swish och trevlig kontakt. Rekommenderas.
Sålde en Pixel till @10cent betalning via swish mycket snabbt och trevlig kommunikation. Kanonköpare, mina varmaste rekommendationer!
Köpte en fin Chromebook av 10cent, bra kommunikation hela vägen, snyggt packat, kvitto fanns med och snabbt ivägskickat. Bara plus, rekommenderas för framtida affärer :)
Köpte en iPad Pro 10.5 av 10cent. Skickade snabbt och varan stämde överens med beskrivningen. Bra kommunikation!
sålde ett iPad skal till 10cent. Snabbt betalt och raka puckar - så snabbt och smidigt det kan gå. Rekommenderas!