@JjE
Senaste aktivitet:
20 jun 2025 kl 20:58
Mottagna gillanden:
67

Vänner 2

Har som vän 1

@JjE

Youth Droid

Medlem
@JjE sågs senast:
20 jun 2025 kl 20:58
    1. stanger
      stanger
      Sålde en kontroll till Stadia. Mycket smidig och bra affär, igen. Rekommenderas!
    2. kissidor
      kissidor
      @@JjE köpte en telefon av mig. Rapp och trevlig kommunikation, och betalning kom ögonblickligen efter att vi hade gjort upp. Dessutom hjälpsam efteråt när jag hade klantat mig och glömt ett simkort kvar i telefonen. Hyvens kille som rekommenderas varmt!
    3. Mohnke
      Mohnke
      Köpte en telefon av @Jje idag, andra gången vi gjorde affär visade det sig. Mycket trevlig och rekommenderas varmt.
    4. Mrhoyt
      Mrhoyt
      Sålde ett par hörlurar, trevlig kontakt och snabb betalning.
    5. ad72
      ad72
      Sålde 2 routrar till @Jje & allt gick smidigt :)
    6. tuffodum
      tuffodum
      Sålde en/ett router/modem till maestro och det gick ju hur fint som helst. Kan bara ge mina blessings.
    7. Jimmy 76
      Jimmy 76
      sålde en redmi note 10 pro, snabb betalning och smidig kommunikation som innan, har mina varmaste rekommendationer
      1. @JjE gillar detta.
    8. RilfK
      RilfK
      Sålde 2st DDR4 minnen. Allt fungerade snabbt och smidigt utan problem. Rekommenderas +++++
      1. @JjE gillar detta.
    9. dannejanne
      dannejanne
      Sålde en Zenfone 7 Pro till JjE. Snabb och smidig affär, rekommenderas!
      1. @JjE gillar detta.
    10. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en mi watch lite till @JjE som vanligt snabb betalning och smidig affär utan konstigheter rekommenderas
      1. @JjE gillar detta.
    11. R3b0rn
      R3b0rn
      Blev ett par grejer sålda till @JjE och som vanligt, snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmast!!
      1. @JjE gillar detta.
    12. flipp
      flipp
      Köpte en K30 5G av @JjE. Telefonen kom väl förpackad i utlovat skick. Rekommenderas!
      1. @JjE gillar detta.
    13. flipp
      flipp
      Sålde en Mi 10T Lite till @JjE Snabb betalning och allmänt smidig affär.
      1. @JjE gillar detta.
    14. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde buds+ till @JjE som innan alltid snabb betalning och smidig affär, rekommenderas varmt
      1. @JjE gillar detta.
    15. maczii
      maczii
      Sålde en xiaomi robotdammsugare, jättetrevlig, härlig kommunikation, snabb betalning, stor rekommendation ++++++ :)
      1. @JjE gillar detta.
    16. johanc84
      johanc84
      Sålde en redmi note 9s till honom och han var kanon trevlig och betalde jättesnabbt =) rekommenderas till tusen =)
      1. @JjE gillar detta.
    17. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en ssd och en Google home hub till JjE. Trevligt bemötande och smidig betalning! Rekommenderas! :)
      1. @JjE gillar detta.
    18. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en k30 5g , snabb betalning o bra kommunikation, inga konstigheter, rekommenderas starkt
      1. @JjE gillar detta.
    19. Jojjenz
      Jojjenz
      Sålde en poco F2 pro till @JjE. Betalning skedde utan konstigheter och det var en smidig affär. Rekommenderas av mig
      1. @JjE gillar detta.
    20. Kajlie
      Kajlie
      Köpte en Dji osmo mobile 3 av JjE. Trevlig kille, supersnabb frakt och bra kommunikation. Kan inte bli bättre. 10/10 rekommenderar starkt.
      1. @JjE gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...