Återigen ett köp av @spigen , snabbt skickat o allt som utlovat utan konstigheter , rekommenderas varmt
Sålde en P40 pro till @spigen, snabb affär, väldigt trevligt och förstående. Kan bara rekommendera, skulle göra om det utan att tveka (Y)
Möttes f2f när jag köpte en telefon av @spigen Trevligt snack och rakt igenom trevlig upplevelse. Gör gärna affär igen
Bytte telefon med @spigen, rekommenderas varmt. Kanon att att ha att göra med. Han skickade sin först när jag inte haft någon extra telefon så jag slapp va utan pga jobb. Det uppskattade jag verkligen. 2 tummar upp.
Köpte en kamera av spigen och betalade med Swish i förskott. Inga konstigheter, riktigt trevlig kommunikation och varan precis som beskrivet. Rekommenderas varmt för framtida affärer här.
Köpte en Pixel 4 av @spigen. Betalade via Swish på förhand och paketet levererades snabbt och välpackat. Rekommenderas!
Bytte en Xperia 1 mot en Realme X3. Bra kommunikation och trevlig säljare. Smidig affär. Rekommenderas starkt.
ytterligare 1 köp F2F av @spigen , pålitlig,trevlig säljare. Skicket som beskrivet i annonsen. Toppen säljare.
Köpte en klocka av @spigen. Snabb och välemballerad leverans, trevlig kommunikation och allt var som utlovat. Stora rekommendationer!
Köpte ett mobilskal av mr spiegen. Snabb leverans utan konstigheter. Trevlig på alla sätt , rekommenderas
Jäklar vad smidigt! Köpte Mi Band av @spigen Betalade med swish i förväg och paketet kom tidigare än väntat. Bra paketerat och oöppnad förpackning som utlovat. Tusen tack!