Sålde en pixel 4a till @Puttesson , som alltid snabb betalning och smidig kommunikation, inga konstigheter inget strul , har mina varmaste rekommendationer
Köpte en Pixel 4a av @Puttesson , snabb affär, snabb frakt och telefonen var i utlovat skick. Rekommenderas !
En av de bästa säljarna jag har gjort affär med här på Swedroid. Otroligt smidig och trevlig! Kan bara rekommendera!
Köpte en iMac till min son av @Puttesson och allt var precis som utlovat. Alltid trevligt att träffas o snacka lite! En äkta Swedroidare som är super reko och rekomenderas varmt av mig :) 10/10
Köpte en iPad pro av @Puttesson. I toppskick och i enlighet med annonsbeskrivningen. Mycket smidig affär med bra kommunikation! Gör gärna affär igen!
Köpte en Samsung Galaxy Note10 SD855 samt tillbehör av @Puttesson. Allt var 100% enligt beskrivning. Oerhört trevlig att ha och göra med. En klockren affär som alltid med @Puttesson. Inte första affären och absolut inte den sista. Har mina varmaste rekommendationer!
Sålde en note 10 SD till @Puttesson , snabb betalning och bra kommunikation , inga konstigheter alls , har mina varmaste rekommendationer
Köpte precis en Note 10+ av @Puttesson Supersmidig affär, supersnabbt skickat, och i perfekt skick enligt beskrivning. Rekommenderas att gör affärer med.
Gjorde en bytesaffär med Patrick, skicket var mint precis som han lovade. Dessutom en väldigt trevlig herre! Rekommenderas till 100%
Sålde ett Samsung original silikonarmband till @Puttesson. Smidig affär hela vägen. En av dom trevligaste att ha göra med utan tvekan. Rekommenderas varmt!
Köpte en iPhone XS Max av @Puttesson. Telefonen skickades så snabbt som det bara var möjligt och han bjöd på rekommenderad frakt. Skulle absolut göra affär igen, tack!
Köpte en IPhone 8+ av Puttesson som kom snabbt och var i jättefint skick. Gör gärna flera affärer med dig!