Köpte en s20ultra av @henk95aero . Extremt trevlig och smidig affär. Fint packat och allt var som det skulle. Rekommenderas starkt !
Sålde en Huawei mobil till @henk95aero snabb med betalningen och trevlig kommunikation som vanligt. Mina varmaste rekommendationer.
Köpte en Xiaomi mi 11 ultra av henk95aero. Mycket tillbehör, bra pris, snabb frakt och en riktigt trevlig människa! Gör gärna fler affärer i framtiden, rekommenderas verkligen högsta poäng till denna swedroidare! //Virtual
Köpte en Mi 10 Pro av @henk95aero och allt var som utlovat! Trevlig bemötande och snabb frakt. Rekommenderas!
Köpte en gt watch 2 pro av @henk95aero. Allt gick smidigt och klockan kom i bra skick som utlovat. Rekommenderas
Köpte en S21 Ultra av @henk95aero och all kommunikation gick väldigt snabbt, smidigt och trevligt. Telefonen var i beskrivet skick, och mycket bra packad samt skickades väldigt snabbt. Kan bara rekommendera henk95aero!
Köpte en P30 Pro och det var snabba svar och en vara i skick som beskrivet. Snabb leverans ovanpå det. Kan bara rekommendera!
Fick kanonhjälp med ett garantiärende. Allt från skapande av reklamationsärendet och statusuppdateringar till uthämtning och vidarebefordran av telefonen. Rekommenderas varmt!
Köpte en Galaxy Tab S5e av @henk95aero - snabb och bra kommunikation, och skickades snabbt med bilder på paketet! Rekommenderas varmt :)
Jag köpte en Samsung Tab platta. Mycket smidig och bra säljare. Den skickades snabbt och var i bra skick.
Köpte en mobil av @henk95aero, var i perfekt skick precis så som han sa. Bra och säker förpackning på paketet som skickades till mig efter att jag swishat först! Bara positivt att säga om affären