Sålde idag min Samsung a52s till @silverfang alltid lika trevligt och smidigt. Toppen grabb som jag alltid kommer att rekommendera att göra affärer med. Super!
Köpte en Apple Watch av @silverfang Precis som förra affären jag gjorde med honom var allt kanon. Superbra kille att göra affärer med. En sann swedroidare
Köpte en Huawei mate xs av silverfang. Fint skick, bra pris och snabb frakt. Lika trevligt som alltid att göra affärer med denna toppen swedroidare! //Virtual
Köpte en Mate 20 X av @silverfang . Inget att anmärka på. Skickade snabbt och trevlig dialog. Rekommenderas till alla!
Köpte en Fitbit Sense från silverfang. Snabb och omtänksam kommunikation samt snabb leverans. Rekommenderas!
Köpte ett PlayStation VR av @silverfang - Supersnabb och jättesmidig affär med bra kommunikation! Rekommenderas varmt!
Köpte en Pixel 5 av @silverfang, smidig kommunikation, snabb leverans av mobilen till mig och mobilen i sig som utlovad enligt försäljningsannonsen. Kanon säljare!
Köpte en z flip 5g av Silverfang. Vi möttes upp och det vart en smidig och trevlig affär i vanlig ordning!