Tackar @pannnkakan för en superfin affär! Köpte AirPodsPro2 samt Apple Watch av vederbörande. Han mötte upp mig halvvägs fastän det var jag som hade behövt ta mig dit. Rekommenderas!
Köpte ett par airpods pro, snabb och tydlig kommunikation, tog sig dessutom tid att komma in till stan! 10/10!!
Köpte en DJI Mini Pro 4 - möttes upp och allt gick precis som överenskommet! Fem stjärnor! Rekommenderas!
Sålde ett ps5-spel till @pannnkakan , vi möttes upp och allt gick mycket smidigt och trevligt till, rekommenderas :)
Köpte en Iphone 12 pro max av @pannnkakan . Mycket trevligt säljare och allt stämmer enligt beskrivning. Rekommenderas verkligen!
Sålde ett iPad Magic Keyboard till @pannnkakan , mycket trevlig säljare som möttes upp på bestämd plats och tid, betalade via Swish, supersmidigt!
Sålde en pitaka wallet till @pannnkakan Trevlig kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas varmt!
Köpte Philips Blender, stavmixer och en matberedare av @Pannkakan, mycket smidig affär, rekommenderas!
Gjorde ett byte med @pannnkakan. Trevlig kontakt och snabbt svarar. Skulle utan problem göra mer affärer med pannkakan. Tack för denna gång.
Gjorde idag en Bytesaffär med @pannnkakan där jag bytte min Macbook pro + PS vita mot en Ipad pro + AppleTV 4k. Affären gick snabbt och smidigt, rekommenderas!