flipp
Senaste aktivitet:
14 jun 2025 kl 19:50
Mottagna gillanden:
8 726

flipp

Android Expert

Moderator
flipp sågs senast:
Engaged in conversation, 14 jun 2025 kl 19:50
    1. king_heisenberg
      king_heisenberg
      Bytte bort en Huawei mate 40pro till @flipp och la pengar emellan för en Xiaomi mi 11 ultra. Trevägsbyte som gick väldigt smidigt och allt vart kanon. Kan bara rekommendera!
      1. flipp gillar detta.
    2. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en mobil av @flipp. Supernöjd med mobilen samt affären. Fick mobilen innan jag hade swishat samt utmärkt och trevlig dialog. Stort tack !
      10/10.
      1. flipp gillar detta.
    3. Droid_309
      Droid_309
      Bytte en Xiaomi 11 ultra mot annan mobil och pengar imellan med @flipp Mycket smidigt och bra kommunikation rekommenderas varmt!
    4. rince0r
      rince0r
      Sålde en telefon till @flipp och som alltid var det supersmidigt. Rekommenderas varmt!
    5. spigen
      spigen
      Gjorde ett mobilbyte med @flipp allt i perfekt skick, mycket trevlig kommunikation. Hoppas på fler affärer, har mina varmaste rekommendationer! :-)
    6. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en p40 pro till @flipp som alltid snabb betalning och trevlig att ha o göra med , absolut inte sista gången vi gör affär, har mina varmaste rekommendationer
      1. flipp gillar detta.
    7. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en Mi 10t Pro till flipp. Mycket trevlig kommunikation och snabb betalning! Rekommenderas starkt! :)
      1. flipp gillar detta.
    8. PsyDuck
      PsyDuck
      Sålde en Moto G9 Plus till @flipp, smidig affär och snabb betalning.
    9. DiiM
      DiiM
      Köpte en Xiaomi K30 Ultra av @flipp och är jätte nöjd! Inget att klaga på och @flipp rekommenderas starkt!!
    10. @JjE
      @JjE
      Sålde en k30 5g, snabb betalning. Rekommenderas starkt.
      1. flipp gillar detta.
    11. @JjE
      @JjE
      Köpte en Xiaomi telefon av denna herren, snabb och smidig affär. Rekommenderas starkt.
      1. flipp gillar detta.
    12. JorgeFabian
      JorgeFabian
      Hej, såg att du fick tag i en redmi k30. Av nyfikenhet så undrar jag om det var fler som hörde av sig och sålde? Har inte kriterier för att göra en "sökes" annons.
      1. flipp gillar detta.
    13. allerkrans92
      allerkrans92
      Köpte en Xiaomi av @flipp i utlovat skick. Rekommenderas varmt.
      1. flipp gillar detta.
    14. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en Xiaomi av @flipp som vanligt ett nöje att göra affär med denna trevliga snubbe , allt som utlovat , snabbt skickat och bra kommunikation, har mina varmaste rekommendationer
      1. flipp gillar detta.
    15. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en Xiaomi mi a3 , som vanligt bra kommunikationer och snabbt skickat , mina varmaste rekommendationer
      1. flipp gillar detta.
    16. ibbe1234
      ibbe1234
      Köpte en xiaomi mi 9 av @flipp. Allt från kummunikation, produkt, betalning och frakt (snabb och ordentligt packad) gick hur bra som helst! Rekommenderas starkt :) Tack.
      1. flipp gillar detta.
    17. rince0r
      rince0r
      Sålde en Redmi K30 till @flipp. Trevlig herre som gör affärandet till ett rent nöje. Rek!
      1. flipp gillar detta.
    18. 4KUziel
      4KUziel
      Köpte en telefon av @flipp , swishade i förskott och fick telefonen ett par dagar senare i beskrivet skick.
      Trevlig kontakt och smidig affär, rekommenderas!
      1. flipp gillar detta.
    19. gooner
      gooner
      Sålde ett DBRAND till Flipp! Snabb affär, bara positiv cred till honom!
      1. flipp gillar detta.
    20. rince0r
      rince0r
      Sålde en telefon på distans till @flipp. Supersmidig och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
      1. flipp gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

Signatur

Xiaomi Mi 11 Pro
  • Laddar...