Köpte en charging-dock av @patrick0209 och han rekommenderas starkt att göra affärer med! Ett mer välinslaget paket hittar man inte. Fick ta fram stora verktygslådan för att komma åt innehållet;) +++++++++++
Sålde en "laddstationslampa" till @patrick0209 och allt gick supersmidigt. Bra kommunikation och trevligt bemötande! Tack för smidig affär. :)
Köpte 5 Android figurer av @patrick0209 Bra kommunikation,snabbt skickat,allt som utlovat. Bästa packningen jag någonsin varit med om. Absolut full pott och dom bästa rekommendationer från mig
Köpte Logitech MK710 paket med trådlöst tangentbord och mus. Otroligt bra packat och snabbt hanterat. Mycket smidig och snabbaffär. Starka rekommendationer!
Köpte ett original Nike Apple Watch band av @patrick0209 . Har en kopia men original är i en helt annan klass för sig. Super fint packat och snabb leverans! Rekommenderas varmast!
Köpte två st Halebop startpaket kontantkort med 20gb surf vardera av patrick0209. Allt gick snabbt och smidigt, inga konstigheter :) Rekommenderas! //Virtual
Gjorde affär med @patrick0209. Jag swishade i förskott och varan kom ett par dagar senare. Allt smidigt och perfekt. Rekommenderas!
Sålde några Androidfigurer till @patrick0209. Blixtsnabb betalning, mycket trevlig kontakt och tydlig återkoppling efter mottagit paketet. Snabb och smidigt utan krångel. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
Köpte ett snyggt milanese armband till Apple Watch av @patrick0209 . Kom fram i avtalat skick och snabbt! Tack för en väldigt smidig affär! Rekommenderas varmt.