Wow! Jag och @opuschen gjorde en ovanlig affär på distans. Jag köpte en ny iPhone 12 och nya airpods 2 som ännu inte hade beställts. Airpodsen måste beställas viss tid efter att telefonen hade levererats. Opuschen uppdaterade kontinuerligt och stressade även återförsäljaren så att jag skulle få hem prylarna till jul. Han ordnade med frakten, packade snyggt och prydligt. Opuschen är en tia rätt igenom på alla punkter.
Bytte telefon med opuschen. Fantastisk att ha och göra med och otroligt trevlig. Praktexempel på en medlem att göra affärer med
Sålde Bose-hörlurar till @opuschen och möttes för affär. Mina högsta rekommendationer till denne herre.
Köpte en Lightning dock av @opuschen och den kom fram snabbt och välpaketerat, rekommenderar honom 100%
Köpte en defekt Apple Watch av @opuschen kom fram fort och var väldigt väl paketerad! Betalade inte mycket i frakt så räknade med ett vanligt kuvert men var så fint inslaget i bubbelplast och liten kartong. Tack för smidig affär!
sålde en el scooter, snabb affär, hämtade på plats, trevlig kommunikation inga konstigheter, rekommenderas varmt
Sålde ett par airpods gen2 till @opuschen Snabb betalning via swish. Bra kommunikation och bara plus rakt igenom. Rekommenderas av mig utan tvekan :-)
Sålde en Apple Watch 6 till @opuschen, mycket trevlig herre, bra kommunikation och snabb betalning. Varma rekommendationer till @opuschen
Sålt ett AW ställ på distans till @opuschen. Snabb betalning, trevlig kontakt. Snabbt och smidigt som alltid. Rekommenderas!
Köpte ett armband till AW av @opuschen. Swishade i förskott. Snabb och bra respons! Rekommenderas! +++++