Sålde en chromecast Google TV till @nza . Affären gick snabbt och smidigt till även kommunikationen var top notch. Rekommenderas!
Köpte en logitech tangentbord från @nza . Gjorde F2F affär. Trevlig kille och bra kommunikation. Rekommenderas.
Köpte en chromebook av @nza som kollade upp frakten och fixade kanon bra emballage. Stor eloge. Rekommenderas verkligen.
Köpte en del till min Xiaomi M365 av @nza, grymt smidig affär och rekordsnabbt fraktad! Rekommenderas starkt. :)
Köpte Urbanista Tokyo-hörlurar från @nza och kan inget mer än att rekommendera! Sjukt smidigt och väldigt trevlig pojk! :D
Köpte en PS4 av nza, supersmidig affär och trevlig säljare som skickade videofilm och bilder på prylarna och packade superbra! Kan bara säga: guldstjärna! Rekommenderas varmt!
Köpte en Samsung Galaxy Watch 46mm samt ett par Marshall Major II BT-hörlurar av @nza . Trevlig kille att göra affärer med som dessutom körde hem hem sakerna till mig vilket är ett + i min bok. Bra & korrekt beskrivning av sakerna som jag köpte. Så bara massa +++++ från mig
Sålde ett par true wireless lurar från Sony till @nza Kanontrevlig kille som betalar snabbt så hela affären tog bara några dagar. Rekommenderas varmt till er alla!
Köpte nedan Redmi Note 4 av NZA, sjukt smidig affär, grym service och kvalite på allt. Riktigt välförpackad och i bättre skick än jag någonsin kunde föreställa mig. Jättebra kommunikation och allt!