Rickepip
Senaste aktivitet:
16 jul 2025 kl 10:37
Mottagna gillanden:
907

Har som vän 1

Rickepip

Teen Droid, från Hultsfred

Medlem
Rickepip sågs senast:
16 jul 2025 kl 10:37
    1. Micke48
      Micke48
      Rickepip köpte en Samsung S21 Ultra med defekt skärm av mig, klagar sen 2 månader senare att högtalaren är sprucken, men det var inget fel på högtalaren när jag sålde den.
      1. Visa fler kommentarer ...
      2. Rickepip
        Rickepip
        Som sagt. Du är en bedragare som säljer en telefon som är i berydligt sämre skick än det du beskrev.
        Skärmen blev bytt och efter bytet kontrollerade jag att allt fungerade vilket det inte gjorde.

Du säljer skräp och det minsta du kan göra är att ta ansvar.
        25 dec 2024
      3. Micke48
        Micke48
        Då är det personen som bytt skärmen som har orsakat felet på högtalaren, högtalaren fungerade när jag sålde den, uppenbarligen kollade du inte funktionen på högtalaren innan skärmbytet.
        25 dec 2024
      4. Rickepip
        Rickepip
        Bortförklaringar från din sida. Du sålde en mobil med mer fel än du gjorde sken av.

Typisk bedragare.
        25 dec 2024
    2. maczii
      maczii
      @Rickepip köpte en xiaomi utav mig, snabb betalning, inga konstigheter, rekommenderar++++
    3. joama73
      joama73
      Köpte en iPad av @Rickepip. Snabb och smidig affär och bra packat. Rekommenderas!
    4. Ybizz
      Ybizz
      Köpte videobelysning av @Rickepip . Bra packat, snabb leverans och trevlig kontakt.
      Rekommenderas!
    5. qsecofr
      qsecofr
      Sålde en Jura kaffemaskin. Snabb betalning, bra kommunikation. Rekommenderad köpare.
    6. bernard
      bernard
      Sålde en Steamlink till Rickepip. Snabb betalning och trevlig kontakt. 5/5!
    7. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Köpte en Sony XZ3 och den va i perfekt skick. Han skickade t.o.m i förväg så jag betalade när jag fick den. Rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

• Laddar...