Köpte en switch lite av @tjonken, allt gick smidigt och enkelt! Skicket var över förväntan! Rekommenderas varmt
Sålde en Magic Mouse till tjonken. Inga problem alls, bra kommunikation och en super smidig affär. Rekommenderas.
Jag annonserade efter en en gammal smartwatch som jag länge uppskattat. @tjonken hörde då av sig och berättade att han hade en liggandes som han gladeligen skulle tänka sig skänka till mig. Man blir varm i själen att det finns människor som gör något för någon annan utan egen vinning. Swishade honom en slant ändå men stort tack @tjonken
Köpte en AW 5 av @tjonken Fint skick som beskrivet, snabbt skickat och trevlig kommunikation. Rekommenderas!
köpte en telefon av @tjonken ,swishade i förväg . Allt i sin ordning. Bra packat o mkt snabb leverans. Rekommenderas till alla
Sålde en Amazfitklocka till tjonken. Han swishade betalning innan jag skickade. Snabb och bra affär som det ska vara!
Bytte en iPhone X mot en P30 PRO med @tjonken och allt var i sin ordning. Andra affären jag gör med honom och kan bara rekommendera honom varmt som köpare och säljare 5/5 tummar upp
Köpte en S9+ av Tjonken. Förskottsbetalde med swish och telefonen kom dagen efter. Snabb och grym kommunikation, allt i sin ordning enligt dealen, kan lätt rekommendera att göra affärer med han.