Jag köpte en Lighting kabel och allt gick hur smidigt som helst. Mycket bra packat och snabb kommunikation. Rekommenderar varmt!
Sålde ett par skal och en Apple magsafe wallet till @patrick0209 super snabb betalning via Swish och grym kommunikation. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
Köpte ett Spigen Lite Fit för Apple Watch av @patrick0209 . Vi har gjort affärer tidigare och som möttes vi upp F2F, och som sist gick allt smidigt till. Jag är givetvis mycket nöjd...rekommenderas!
Köpte ett Apple silikonskal och är verkligen supernöjd. Snabb leverans, utlovat skick och mycket välpackat paket. Max pluspoäng.
@patrick0209 var snäll och skänkte Viaplay 3-månader till mig, stort tack! Snabbt svarat på mitt PM, bra kommunikation :-)
Sålde en Xiaomi Pad 5 till @patrick0209 ochvdet var en trevlig upplevelse. Bra och trevlig kommunikation samt snabb betalning. Rekommenderas!
Köpte Yamaha TW-E3A lurar. Mycket snabb och smidig affär. Köper gärna mer av patrick0209. Rekommenderas
Jättebra säljare. Köpte ett par Roxcore hörlurar som var helt enligt beskrivning. Smidig och trevlig kontakt, rekommenderas!
Fick en värdekod på cmore gratis av Patrick , helt underbart med såna snälla personer , så stort tack för detta :)