Köpte en S25 Ultra med tillbehör av @allerkrans92. Snabb och smidig affär. Jättebra packat. Allting var i utlovat skick. Rekommenderas!
Köpte en S24 Ultra av @allerkrans92. Betalade I förskott och mobilen levererades snabbt, smidigt och välpaketerad. Supernöjd med hela affären. Rekommenderas varmt!
Köpte Pixel Buds Pro av @allerkrans92 och allt var frid och fröjd. Supersnabb kommunikation och leverans.
Sålde ett iQunix tangentbord till @allerkrans92. Allt fungerade utmärkt - snabb betalning och oerhört trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
Köpte ett par Nothing ear 2 av allerkrans! Mycket smidig affär, allt som utlovat! Bra kommunikation, rekommenderas varmt!
Sålde mina AirPods Pro till @allerkrans92 och jag kan ge mina varmaste rekommendationer. Snabb och smidig affär utan bekymmer!
Sålde mina pixel buds till @allerkrans92 rekommenderar varmt. Super trevlig samt snabb betalning. Inga bekymmer alls
Sålde ett PS5 samt en extra kontroll och ett par spel till @allerkrans92 som han hämtade samma dag. Mycket trevlig och smidig köpare. Rekommenderas starkt!
Köpte ett par Google buds A av denna herre. Supersmidigt och enkel att ha och göra med. Allt enligt beskrivning!
Sålde en Sony Xperia till @allerkrans92 och allt gick snabbt och smidigt. Mina varma rekommendationer.
Sålde Pixel Buds Pro till allerkrans92! Trevlig och snabb i diskussion, betalade prompt. Rekommenderas!
Köpte ett Pitakaskal och Spigen skärmskydd av @allerkrans92. Bra och trevlig kommunikation samt snabb leverans. Rekommenderas varmt!