illusion
Senaste aktivitet:
12 sept 2025 kl 23:00
Mottagna gillanden:
20

illusion

Infant Droid

Medlem
illusion sågs senast:
12 sept 2025 kl 23:00
    1. RURAL
      RURAL
      Jag sålde ett par hörlurar till illusion. Helt friktionsfritt; kommunikationen gick lätt, betalningen kom när den skulle :)
    2. snej81
      snej81
      Sålde en begagnad OnePlus Pad 2 inkl. tillbehör till @illusion, snabb och smidig affär med tydlig kommunikation :-)
    3. apple95
      apple95
      Sålde en Google Pixel 7 Pro till @illusion han hämtade den dagen efter som vi hade bestämt och betalade och allt gick bra! ++++
    4. hawah
      hawah
      Sålde hörlurar @illusion. Smidig och snabb affär utan krångel.
      Rekommenderas som köpare.
    5. Oshotta2
      Oshotta2
      Sålde en klocka till @illusion . Snabb swish och återkoppling samt trevlig kontakt. Rekommenderas!
    6. 0skis
      0skis
      Sålde en bärbar dator till illusion. Förskottsbetalning och betalning av halva frakten i efterhand som utlovat. Snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    7. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde ett par lurar till @illusion och jag är jättenöjd med affären. Snabb förskottsbetalning och bra feedback efter affären. Full pott!
    8. Jockmokk
      Jockmokk
      Sålde en chromebook, smidig köpare. Rekommenderas het klart :)
    9. Dannemir
      Dannemir
      sålde ett par buds, snabb betalning och trevlig komunikation. 10/10 rekomenderas
    10. Roshag
      Roshag
      Sålde ett Xbox one till illusion. Han swishade först och sedan skickade jag, snabb och smidig affär. Rekommenderas!
    11. tojjetok
      tojjetok
      Sålde en cb snabb betalning inga konstigheter. Bara plus.
    12. Jockmokk
      Jockmokk
      Sålde ett par hörlurar, snabb betalning och smidig kontakt. Inga konstigheter!
    13. niclasc
      niclasc
      Sålde en P2'a till @illusion Smidig och bra affär. Som det ska vara
    14. Droid82
      Droid82
      Sålde ett pulsband till illusion, snabb betalning och supertrevlig, rekommenderas. :)
    15. hickan
      hickan
      Sålde en Nexus 6P efter lite krångel från min sida. Jäkligt trevlig och förstående kille. Goodguy!
    16. slotrat
      slotrat
      Sålt en digitalbox till illusion, mycket snabb betalning och en trevlig kille att ha att göra med! Rekommenderas.
    17. Droid82
      Droid82
      Sålde en trådlös mus till illusion, återigen en snabb, seriös och trevlig affär.
    18. Droid82
      Droid82
      Sålde 2 produkter till användaren och han betalade snabbt och var trevlig och seriös, rekommenderas. :)
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...