Köpte ett Apple silikonskal och är verkligen supernöjd. Snabb leverans, utlovat skick och mycket välpackat paket. Max pluspoäng.
@patrick0209 var snäll och skänkte Viaplay 3-månader till mig, stort tack! Snabbt svarat på mitt PM, bra kommunikation :-)
Sålde en Xiaomi Pad 5 till @patrick0209 ochvdet var en trevlig upplevelse. Bra och trevlig kommunikation samt snabb betalning. Rekommenderas!
Köpte Yamaha TW-E3A lurar. Mycket snabb och smidig affär. Köper gärna mer av patrick0209. Rekommenderas
Jättebra säljare. Köpte ett par Roxcore hörlurar som var helt enligt beskrivning. Smidig och trevlig kontakt, rekommenderas!
Fick en värdekod på cmore gratis av Patrick , helt underbart med såna snälla personer , så stort tack för detta :)
Köpte en charging-dock av @patrick0209 och han rekommenderas starkt att göra affärer med! Ett mer välinslaget paket hittar man inte. Fick ta fram stora verktygslådan för att komma åt innehållet;) +++++++++++
Sålde en "laddstationslampa" till @patrick0209 och allt gick supersmidigt. Bra kommunikation och trevligt bemötande! Tack för smidig affär. :)
Köpte 5 Android figurer av @patrick0209 Bra kommunikation,snabbt skickat,allt som utlovat. Bästa packningen jag någonsin varit med om. Absolut full pott och dom bästa rekommendationer från mig