Köpte en Iphone 13 PM av Silverfang. Superbra i alla aspekter och skick som utlovat. Gör gärna affär med igen!:D
En av de absolut bästa att göra affärer med på Swedroid. Köpte en S8 Ultra och allt var precis som beskrivet. Mycket trevlig och bra kommunikation. Högsta rekommendation!
Sålde en Nintendo switch lite till @silverfang. Gick väldigt smidigt och snabb betalning. Rekommenderas!
Sålde ett Apple skal till silverfang,snabb betalning och trevlig kommunikation,rekommenderas som köpare
Sålde en Pixel 6 PRO. Alltid lika trevlig o göra affärer med. Dessutom en riktigt trevlig prick att snacka med! Rekommenderas varmast!
Sålde ett bordsställ och armband till AW till @silverfang. Snabb betalning och bra kommunikation Rekommenderas absolut :-)
Köpte ett par Samsung Galaxy buds pro av @silverfang och jäklar vilken snabb kille! Skickade nästan nån minut bara efter jag skickade pengar till han! Rekommenderas starkt! Tack! ++++++
Jag köpte en Pixel 6 Pro på distans av @silverfang. Mycket seriös, bra bemötande och smidig affär! Tack!
Köpte två Apple Watch bands av @silverfang Tredje gången jag handlar något av honom och denna gången var precis lika smidig och bra som vanligt.