Sålde en mi-box till qube. Snabb swish och allmänt trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt för framtida affärer här!
Sålde min Pixel 6 till @qube. Snabb betalning och trevlig konversation. Levererade mobilen personligen, då jag hade vägarna förbi. Trevligt att snackas vid lite. Rekommenderas varmt.
Sålde Samsung Galaxy Note 9, Buds och Watch Active till @qube . Allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas.
Fick en Hue Bridge (skänkes), betalade bara för frakten. qube skickade varan på nolltid och var riktigt trevlig. Fick t.o.m. bilder på när paketet var packat - snacka om service! :D Rekommenderas varmt!
Köpte en Moto X Style av @qube. Smidig kommunikation, jag fick paketet snabbt och mobilen var perfekt inpackad. Rekommenderas absolut!
Sålde en Samsung Galaxy S9 till @qube. Trevlig kommunikation. Mycket snabb och smidig affär som det ska vara. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
Sålde PS4 PRO Glacier White 1TB med God Of War till qube, snabbt - smidigt och trevligt! :) Rekommenderar
Sålde en PS4 Pro med Sony hörlurar till @qube , trevlig köpare, snabb betalning och allt gick snabbt och smidigt! Rekommenderas!!
qube köpte ett PS4 utav mig, snabb betalning och hade tålamod med frakt-tiden (precis innan jul). Rekommenderas varmt!