Sålde ett par Samsung prylar till @tojjetok Snabb och trevlig affär. Bra kommunikation och snabb betalning. Mina varma rekommendationer.
Köpte ett fodral till min iphone 14 pro av @tojjetok smidig affär och fodralet enligt beskrivning. Rekommenderas varmt som säljare
Köpte Spigen band till Apple Watch av @tojjetok. Banden kom utan några konstigheter, det skickades omgående efter betalning så @tojjetok är att rekommendera att göra affärer med!
Köpte ett par AirPods. Allt kom fram väl förpackat i gott skick. Tojjetok rekommenderas som säljare! +++++
Köpte ett par Bose-hörlurar av @tojjetok på distans med förskottsbetalning. Mycket bra kontakt och snabb leverans. Rekommenderas!
Köpte ett armband utav tojjetok . Förskottsbetalning och paketet kom snabbt som tusan! Tack för en smidig affär. Rekommenderas!
Egentligen är omdömen för denna veteran överflödiga, men för att uppdatera hans lista över omdömen så köpte jag en klocka av Tojje, som det alltid har varit, helt perfekt köp. Rekommenderad varmt
Köpte hörlurar av @tojjetok. Fungerade klanderfritt, snabb och trevlig respons. Fint skick på lurarna och snabb leverans och välpaketerat.
Köpte en ATV av @tojjetok. Snabbt skickat/bra packat o allt enl beskrivning. Gör gärna distansaffär igen !
Köpte lurar av @tojjetok - bra kommunikation, snabb leverans och varan i utlovat skick. Rekommenderas varmt!