Köpte ett skal av Mobik. Supernabb kommunikation och hantering, skickades direkt efter betalning. Kan varmt rekommendera för framtida affärer.
Köpte ett skal av Mobik. Funkade alldeles utmärkt. Snabb hantering och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt för framtida affärer här☺️
Köpt skal av @Mobik. Snabb leverans och väl paketerat! Mycket bra säljare! Inga som helst konstigheter bara +
Köpte lite skärmskydd från @Mobik. Kom snabbt och var helt nya som utlovat. Tack för en bra och snabb affär.
Jag sålde en Samsung Galaxy S21 Ultra (Snapdragon) med flera skal till @Mobik. Affären gick riktigt snabb och smidig. Jag fick pengarna swishade och jag packade ihop o skickade iväg paketet samma dag. Jag skulle gärna vilja göra flera affärer framöver med @Mobik, köpa som sälja. Rekommenderas varmt.
Sålde ett tangentbord till @Mobik. Snabb betalning och suverän kontakt. Kan inte annat än rekommendera varmt.
Sålde en Oneplus explorer-ryggsäck till @Mobik, allt gick snabbt och smidigt. Lätt att ha att göra med, rekommenderas!
Köpte ett UAG skal till min note8 från Mobik och kan bara säga att allt fungerade klockrent från första kontakt till leverans. Rekommenderas varmt som säljare!
Sålde en Samsung Galaxy S7 Edge till @Mobik. Trevlig och snabb kommunikation över PM. Betalning var snabbt på kontot. Rekommenderas varmt!
Sålde ett Note 8 UAG skal till @Mobik.. Träffades upp och slutförde affären. Trevlig och snabb kommunikation.. Rekommenderas