selko
Senaste aktivitet:
14 jun 2025 kl 19:59
Mottagna gillanden:
440
Sysselsättning:
Lärare

selko

Senior Droid, från Umeå

Medlem
selko sågs senast:
14 jun 2025 kl 19:59
    1. Cupid
      Cupid
      Köpte en Pixel 8 av @selko. Allt enligt beskrivning. Tack för en bra affär!
    2. waco2006
      waco2006
      Bytte telefon med @selko. Snabbt och smidigt. Rekommenderar starkt
    3. BigF
      BigF
      Köpte en Samsung Galaxy S24 av @selko. Supertrevlig kontakt och telefon helt enligt beskrivning. Rekommenderas varmt!
    4. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte Samsung Buds3 av @selko . Hur bra som helst att göra affärer med.
    5. Axan
      Axan
      Köpte en S24 av @selko Toppen med allt och rekommenderas till 100%
    6. puddnlol
      puddnlol
      Köpte en Pixel 8 av selko. Snabb att skicka, bra kommunikation. Rekommenderas varmt
    7. rotajonas
      rotajonas
      Köpte en pixel 8 av Selko, snabb och smidig affär! Rekommenderas!
    8. Putte i Parken
      Putte i Parken
      Köpte en Google Pixel 8 av Selko, allt som förväntat, utmärkt kommunikation och blixtsnabb leverans. Kan inte bli bättre, rekommenderas.
    9. JonasW
      JonasW
      Sålde en Iphone 13 Pro Max till selko. Supertrevlig och smidig affär!
    10. Timpppa
      Timpppa
      Sålde Airpods till Selver! Alltid smidiga och lätta affärer med denna trevliga herre!
    11. nixe
      nixe
      Jag sålde en telefon till Selko. Han hade många fina omdömen och jag kan bara hålla med de andra. Bra kommunikation och trevlig.
    12. camuraj
      camuraj
      Sålde en GW5 till @selko. Snabb betalning och trevlig och snabb kommunikation. Rekommenderas!
    13. tojjetok
      tojjetok
      En av seniorererna här. Alltid trevlig snabb samt förstående. Köpte Samsung buds samt klocka postnord strulade. Men allt löste dig till slut. Mina varmaste rekommendationer
    14. Twicefire
      Twicefire
      Bytte min iPhone 14 PM mot S23 Ultra , skickade snabbt och smidigt. Bra packat och enligt överenskommelse. rekommenderas!
    15. Zerge
      Zerge
      Sålde en Redmi 5G till Selko! Smidigt, snabb betalning och utmärkt kommunikation.
      Rekommenderas starkt!
    16. Cuby
      Cuby
      Köpte Sony linkbuds av @selko snabb och smidig affär, rekommenderas!
    17. riceboiler
      riceboiler
      Sålde ett spigen skal till pixel 7 pro till @selko , gick snabbt och smidigt, rekommenderas!
    18. peterpanpeter
      peterpanpeter
      Sålde en telefon och en klocka till selko. Det gick exemplariskt. Bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
    19. Bobby83
      Bobby83
      Sålde en telefon till selko. Bara positivt, trevlig, snabb betalning. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    20. inact_046
      inact_046
      Perfekt köpare. Trevlig och bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Sysselsättning:
    Lärare
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air