Köpte ett iPhone 14 pro skal av mig , super trevlig köpare & smidig affär! Snabb betalning. Rekommenderas varmt ! :)
Köpte en Garmin Epix av @BigF , snabbt skickat och klockan stämde överens med mina förväntningar. Handlar gärna av dig igen
Köpte ett whitestone dome glas. Han skickade gratis med ett par extra skal. Mycket generöst och trevligt, rekommenderas.
Sålde en S22 Ultra till @BigF. Snabb betalning, bra komunikation och toppentrevlig. Rekommenderas varmt!
Köpte och förskottsbetalde en mavic mini av @BigF och har bara positiva saker att säga. Tackar för affären.
Köpte ett pixel 6 pro skal samt dbrand skin av @BigF skickade snabbt och allting var som utlovat. Rekomenderas!
Köpte ett pixel 6 pro skal av @BigF och de kom snabbt och var i nyskick, mycket nöjd och rekommenderar honom varmt!
Ännu en utmärkt distansaffär med @BigF jag köpte en garmin fenix 6x pro i skick som överensstämmer med beskrivningen, snyggt packat och som vanligt mycket trevlig kommunikation. En alldeles utmärkt medlem som jag gärna handlar med igen!
Köpte ett Pitaka skall till min S21 Ultra av @BigF. Mycket smidig affär samt ett välpackad packet! Rekommenderas!!
Sålde ett Latercase till @BigF . Väldigt trevligt och smidig affär, bra kommunikation och sjukt snabb betalning. Rekommenderas!
Sålde en trådlös laddare till @BigF . Mycket trevlig köpare med snabb swish. Gör gärna fler affär med honom. Rekommenderas!