Sålde en Iphone 13 Pro till @jadand Blixtsnabb betalning och trevligt bemötande, rekommenderas varmt!
Bytte en pixel 6 mot hans s22 ultra. Rekommenderas starkt, jag skickade min telefon först. Bra kommunikation rätt igenom.
Sålde en 13 PM till Jadand. Trevlig att ha och göra med och snabb och rak kommunikation. Gör gärna affärer med i framtiden:)
Köpte en Samsung s21 ultra från @jadand och betalade i förväg. Bra paketerat och allt kom fram. Nöjd o rekommenderar!
Köpte ett Pitaka-skal till Samsung Galaxy S21 Ultra av @jadand Trevlig kontakt, bra pris och snabb leverans. Rekommenderas varmt!
Köpte en Pixel av @jadand allt i perfekt skick. Snabbt skickat och bra paketerat. Mycket trevlig! Rekommenderas varmt till alla.
Sålde lite Galaxy S21 Ultra skal till @jadand Snabb betalning, trevlig att skriva med här på forumet och inga som helst lustigheter. Får mina rekommendationer utan att tveka
Har sålt en Mate 40 Pro. Snabb betalning, enkel och trevlig kommunikation. Kan varmt rekommendera denna trevliga medlem!
Sålde en OnePlus 9pro till @jadand. Fantastiskt trevlig kille som jag kan ge de varmaste rekommendationerna.