pmugghc
Senaste aktivitet:
11 okt 2025 kl 22:36
Mottagna gillanden:
1 071

Har som vän 1

Födelsedag:
augusti 1

pmugghc

Professional Droid, från Täby, Stockholm

Medlem
pmugghc sågs senast:
11 okt 2025 kl 22:36
    1. straahle
      straahle
      Köpte en vivo x200 pro global av @pmugghc , super trevlig säljare och toppen fin mobil. Jätte nöjd med affären och rekommenderar verkligen säljaren.
    2. Adler
      Adler
      Sålde en Redmi 9. Bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
    3. pobin
      pobin
      Köpte en Vivo X100 Pro och betalade i förskott. Telefonen skickades snabbt och bra paketerat. Trevlig affär! Tack!
    4. miloudot
      miloudot
      Köpte en Pixel Watch 2 av mig - mycket smidig affär!
    5. Gumo
      Gumo
      Köpte en Google Pixel 7a, tillmötesgående och trevlig säljare.
    6. Boegas
      Boegas
      Köpte en Pixel 7a i kanonskick, snabbt och smidigt.
    7. splurf
      splurf
      Köpte en Google Pixel 6A som var i nyskick. Affären gick supersmidigt och säljaren var verkligen trevlig. Köpte telefonen face2face. Fick även med ett extra skal på köpet. Rekommenderas!
    8. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Sålde Galaxy buds pro. Supersmidig affär, rekommenderas.
    9. Atilla
      Atilla
      Köpte en Samsung dator skärm. Mycket trevlig och smidig affär som gjordes face to face. Rekommenderas som säljare.
    10. n3rox
      n3rox
      Sålde en Feiyutech G6 till pmugghc, bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas
    11. BrearedsDea
      BrearedsDea
      La bud på min annons och swishade rätt typ 5 minuter efter jag skickat mitt nummer. Såhär smidigt ska det alltid vara att göra affärer :)
      Tack!
    12. Janne303
      Janne303
      Jag sålde en S9+ med blandade skal till R, mycket smidig affär, pratglad och trevlig! rekommenderas! Ps har du några frågor om Sony spegellösa kameror eller optik så är jag ett mail away ;)
    13. jonko
      jonko
      Sålde ett tangentbord till @pmugghc , mycket smidig affär där vi möttes F2F.
    14. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde skal/skärmskydd till @pmugghc , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas som köpare
    15. Zerge
      Zerge
      Sålde en Lenovo L440 till @pmugghc, snabb betalning via Swish och bra kommunikations. Allt perfekt!
    16. GmbH
      GmbH
      Sålde ett skal till @pmugghc, fick betalt via swish. Allt ok
    17. Miiliio
      Miiliio
      Sålde en mifi puck till @pmugghc.. Allt gick smidigt. Tack för affären.
    18. Geggan
      Geggan
      Sålde en laptop till pmugghc. Allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas :)
    19. easycure1974
      easycure1974
      Sålde S8 till pmugghc och det gick snabbt och smidigt, kom snabbt överens och fick snabb betalning - varma rekommendationer
    20. snörök
      snörök
      pmugghc köpte hörlurar av mig. Smidigt och enkelt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Födelsedag:
    augusti 1
  • Laddar...