Köpte ett skal till iphone 14pro av Asad91 och kan bara rekommendera honom som säljare. Snabb pch tydlig konversation, skick som beskrivet och snabb frakt.
Köpte en Casio av @Asad91 Klockan va i nyskick och mycket väl packad. Blixtsnabb leverans. Allt på topp!
Köpte en P7P av @Asad91 och trevligare och bättre säljare går nog knappt att hitta. Otroligt bra allting. Rekommenderas varmt!
Köpte latercase skal av @Asad91. Supertrevlig och snabb kommunikation, gick som smör på en stekpanna. Bjöd till och med på frakten! Rekommenders starkt!
Köpte en Playstation 5 från @Asad91, super trevlig och bra kommunikation. Dessutom leverans hem till dörren :) Rekommenderas starkt!!
Köpte ett par Nothing ear(1) hörlurar på distans för begärt pris av @Asad91 mycket trevlig säljare & grymt snyggt packat. Jag frågade hur mkt jag skulle swisha för frakten men fick som svar ”ingen fara, jag löser det” så han bjöd på frakten & dessutom rekommenderat! Kan bara ge mina högsta rekommendationer+++++. Jag är mycket nöjd!
Köpte pixel av @Asad91 snabbt skickat och allt som utlovat , bra kommunikation helt enkelt super , rekommenderas varmt
Köpte ett battery pack an @Asad91 , allt gick så snabbt och smidigt man kan önska och trevlig kommunikation. Rekommenderas
En typisk Swedroid-medlem där affären slutade bättre än förväntat. Jättebra kommunikation och trevlig säljare. Rekommenderas varmt!
Köpte en S21 av @Asad91. Supertrevlig kille och affären genomfördes utan några konstigheter :) Rekommenderas varmt!