Sålde ett blått havsband apple orginal till @christianX0 snabb bet och trevlig att ha att göra med. Mina varmaste rekommenderationer
Jag köpte ett par Galaxy Buds Live av christianX0. Snabb leverans och utlovat skick - kan inte bli bättre! :)
Köpte en Samsung S8+ surfplatta av @christianX0 , allt gick snabbt och smidigt med trevlig kommunikation och plattan var exakt som utlovat. Rekommenderas!!!
Köpte en iphone 15 av @christianX0 toppen säljare. Bra kommunikation och trevlig säljare. Rekomenderas varmt!
Köpte en fold 3 på distans. Som tidigare i utlovat skick, välpacketerat och trevlig kommunikation! Rekommenderas varmt!
Sålde en telefon till ChristianX0. Det var en väldigt trevlig kommunikation inför köpet och han gav ett jättebra intryck på alla sätt. Betalningen skickades supersnabbt. Jag skulle inte tveka en sekund på att ge mina varmaste rekommendationer om honom som köpare.
Köpte en S24+ av christianX0 på distans. Allt som utlovat i fint skick. Kanonsäljare med trevlig och snabb kommunikation. Rekommenderad varmt!
Köpte en S23 Ultra av @christianX0 Allt gick smidigt och telefon var i det fina skick som beskrivits. Trevlig säljare!
Gjorde en bytesaffär med @christianX0 allt gick smidigt, snabbt och bra kommunikation. Rekommenderas varmt.
Sålde en galaxy s8+ platta till denna trevliga herrn. Snabb och smidig affär. Mina rekommendationer bara. +++++