Köpte ett par Sony wh-1000xm4 av @tojjetok och det gick som smör! Kanon nöjd på alla sätt! Rekommenderas!!
Köpte en Lenovo Thinkpad Thunderbolt Gen2 dockingstation från @tojjetok . Bra kommunikation, snabb leverans. Rekommenderas varmt!
Köpte en Lenovo Thinkpad T480 i mycket fint skick. Väldigt väl packad och god kommunikation genom hela affären. Kan som sagt inget annat än att rekommendera @tojjetok.
@tojjetok var mellanhand i en försäljning av min S23. Snabb betalning och en trevlig affär. Allt positivt.
Köpte ett par Samsung Buds 2 Pro och allt var precis som beskrivet. Mycket trevlig och korrekt kommunikation, bra packat och allt är reko. Rekommenderas! Tack för smidig affär.
Sålde ett par bose quiet comfort ultra buds till @tojjetok som alltid lika smidig affär med denna trevliga herre. Mina varmaste rekommenderationer.
Köpte en bärbar dator av @tojjetok . Bra packat och fick iväg den snabbt och bra kommunikation. Rekommenderas!
Köpte en AW genom @tojjetok . Allt gick snabbt, smidigt och bra. Seriös säljare som verkligen rekommenderas!
Köpte en Belkin Boostcharge AW av @tojjetok bra kommunikation, snabbt skickat, skick som beskrivet och inbrotts-säkert förpackat, en utmärkt säljare!
En av superanvändarna på forumet. Köpte hörlurar och klocka av Tojje och Postnord hade strulat till det, men Tojje var oerhört hjälpsam genom hela processen och till slut kom paketet fram, efter fem dagar. Var mer mån än jag själv att jag skulle få varorna. Rekommenderas varmt och ser framemot fler affärer