Köpte en Samsung S25 ultra av @BigF , trevlig och smidig affär. Mycket nöjd med mitt köp, rekomendera!
Köpte en trådlös laddare, 2 skal & skärmskydd till S25U av @BigF. Allt enligt beskrivning, väl packat! Tack för en bra affär! Rekommenderas!
Köpte en Google Pixel 9 Pro inklusive bar skal av @BigF. Allt i lovat skick! Snabb och enkel affär, bra kommunikation. Bra packat och leverans enl. överenskommelse. Rekommenderas varmt!
Köpte en Samsung Galaxy S24 av @BigF. Bra och trevlig kommunikation och allt enligt annons. Rekommenderas!
Sålde ett pitaka moonrise skal till @BigF bra kommunikation och snabb betalning. Mina varmaste rekommenderationer
Köpte ett par Airpods PRO av @BigF Allt funkade kanon. Snabb leverans och bra paketerat. Rekommenderas
Köpte ett skal samt skärmskydd för iPhone 14 Pro av @BigF . Inga konstigheter, trevlig & allt paketerat väl. Rekommenderas starkt!
Köpte en Suunto race av @BigF . Inga konstigheter allt kom precis som beskriver och bra packat. Rekomenderas verkligen!
Köpte ett armband av @BigF till min AWU2. Snabbt skickat. Mycket trevlig att ha och göra med. En smidig affär hela vägen. Rekommenderas varmt!
Bytte mina AirPods Pro mot Samsung Buds Pro2, allt gick supersmidigt! Rekommenderar verkligen denna medlem för trygga och smidiga affärer.