chrippe7
Senaste aktivitet:
14 jun 2025 kl 16:49
Mottagna gillanden:
1 189
Sysselsättning:
Systemutvecklare

chrippe7

Professional Droid, från Stockholm

Medlem
chrippe7 sågs senast:
14 jun 2025 kl 16:49
    1. Kanoder
      Kanoder
      Gjorde en bytesaffär med @chrippe7 som gick finfint. Trevliga och givande konversationer som behandlade många spännande ämnen, inte bara mobiler.
    2. Marrox
      Marrox
      Köpte en Pixel 9 Pro XL från @chrippe7 utan några problem alls, rekommenderas!
    3. Feisson
      Feisson
      Köpte en PS4 av @chrippe7. Han var omtänksamt som sålde PS4 till mig för att sonen ville ha. Allt stämde efter beskrivningen. Vi gjorde upp affären F2F och han var super trevligt. Rekommenderas varmt!
    4. kupster
      kupster
      Sålde ett par Bose QC II earbuds till @chrippe7 . Vi gjorde upp tid och plats. Trevlig och bra kommunikation. Rekommenderas
    5. nagelsax
      nagelsax
      Köpte en mobil, den postades snabbt. Mycket trevlig att ha att göra med!
    6. darkshippo
      darkshippo
      Åkte till @chrippe7 och köpte en iPhone SE 2020. Trevlig som bara den och slängde lite käft. En sån som man gärna tar en öl eller två med. Rekommenderas varmt. Köper gärna av honom igen!
    7. Maskinen
      Maskinen
      Sålde en Garmin till @chrippe7 och allt gick och trevligt som vanligt, rekommenderas
    8. beginner
      beginner
      Köpte en Op7 Pro av Chrippe, trevligt bemötande, bra förpackat och snabb leverans, rekommenderas varmt!
    9. Millwad
      Millwad
      @chrippe7 hjälpte mig att plocka upp en elektronikpryl i Stockholm, supertrevlig och mycket pålitlig person att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
    10. bradar
      bradar
      Köpte en Huawei P40 Pro av @chrippe7 bra kommunikation, bra paketerat plus extra USB-minne, smidig affär. Rekommenderas varmt
    11. R3b0rn
      R3b0rn
      Köpte ett PS4 av Chrippe. Allt var som utlovat och jag har en lyrisk son. Tack så mycket för en smidig affär!
    12. PhR34k
      PhR34k
      Sålde en projektor till honom, smidig affär. Rekommendaras!
    13. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en Fitbit klocka av @chrippe7. Inga som helst problem. Pålitlig säljare som jag rekommenderar till alla.
    14. zel
      zel
      Köpte en garmin clocka av Chrippe, rekommenderad säljare.
    15. morello
      morello
      Köpte en Motorola Razr av @chrippe7 och allt var som utlovat, rekommenderad säljare!
    16. Fridensliljor
      Fridensliljor
      Köpt en laptop av @chrippe7 på distans. Blixtsnabbt skickat, mycket välpaketerat. Super trevlig att ha och göra med. Rekommenderas varmt!
    17. Page03
      Page03
      Sålde en Xiaomi Air Purifier till @chrippe7. Trevlig köpare.
    18. Oshotta2
      Oshotta2
      Sålde en Fitbit Versa till @chrippe7. Trevlig köpare som rekommenderas!
    19. allerkrans92
      allerkrans92
      Sålde en LG G8s till @chrippe7 snabb kommunikation och betalning. Rekommenderas starkt!
    20. Knibbeman
      Knibbeman
      Köpte en pixel 4 XL av @chrippe7
      Bra kontakt, snabb leverans , bra paketerat och mobilen är i bättre skick än sagt . Supernöjd !
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Sysselsättning:
    Systemutvecklare
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Stor teknikfantast på 26 år som hängt här på SweDroid i många år. Byter, säljer och köper en hel del då jag alltid vill prova på nya grejer och ibland gamla godingar man haft förut!

Signatur

Vimla Tipslänk - Spara 10:-/mån till oss båda! - vimla.se/?201811241451381092
  • Laddar...