Köpte en Samsung S25 ultra av @BigF , trevlig och smidig affär. Mycket nöjd med mitt köp, rekomendera!
Köpte en trådlös laddare, 2 skal & skärmskydd till S25U av @BigF. Allt enligt beskrivning, väl packat! Tack för en bra affär! Rekommenderas!
Köpte en Google Pixel 9 Pro inklusive bar skal av @BigF. Allt i lovat skick! Snabb och enkel affär, bra kommunikation. Bra packat och leverans enl. överenskommelse. Rekommenderas varmt!
Köpte en Samsung Galaxy S24 av @BigF. Bra och trevlig kommunikation och allt enligt annons. Rekommenderas!
Sålde ett pitaka moonrise skal till @BigF bra kommunikation och snabb betalning. Mina varmaste rekommenderationer
Köpte ett par Airpods PRO av @BigF Allt funkade kanon. Snabb leverans och bra paketerat. Rekommenderas
Köpte ett skal samt skärmskydd för iPhone 14 Pro av @BigF . Inga konstigheter, trevlig & allt paketerat väl. Rekommenderas starkt!
Köpte en Suunto race av @BigF . Inga konstigheter allt kom precis som beskriver och bra packat. Rekomenderas verkligen!
Köpte ett armband av @BigF till min AWU2. Snabbt skickat. Mycket trevlig att ha och göra med. En smidig affär hela vägen. Rekommenderas varmt!