Yrgwulf
Senaste aktivitet:
23 maj 2025
Mottagna gillanden:
25

Yrgwulf

Kid Droid

Medlem
Yrgwulf sågs senast:
23 maj 2025
    1. Nixs64
      Nixs64
      Köpte en bärbar dator, Asus TUF.

Han var mycket noga med att personen före mig som var först skulle få chansen att bestämma sig innan jag kunde köpa och var inga konstigheter alls, visade upp att allt fungerade och fick med en del tillbehör.

Rekommenderar varmt att göra affär med honom.
    2. Chivo
      Chivo
      Köpte en Nokia 800 Tough utav @Yrgwulf och Swishade i förväg.
      Supertrevlig säljare, bra kommunikation och snabbt utskick utav paket.
      Telefonen är verkligen i nyskick och är supernöjd.
      Gör gärna framtida affärer med denna säljare och kan varmt rekommendera andra att göra det med.
    3. JonasW
      JonasW
      Sålde en Remarkable2 till @Yrgwulf. Supersmidig affär med snabb betalning och smidig kommunikation. Kan bara rekommenderas!
    4. Wasmus2
      Wasmus2
      Trevlig & snabb smidig leverans!
    5. Jojjenz
      Jojjenz
      Köpte en iphone 13 mini av @Yrgwulf . Telefonen Var precis i beskrivet skick. paketet skickades så snabbt att det hann komma före helgen. Det var väldigt välpaketerat. Rekommenderas varmt att göra affär med.
    6. raeserfisk
      raeserfisk
      Sålde tangentbord till @Yrgwulf. Klockrent från start till mål. Trevlig kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas! :)
    7. SuperChevy
      SuperChevy
      Sålde skal och skärmskydd till @Yrgwulf . Snabb, smidig affär och trevligt bemötande! Rekommenderas!
    8. rtreal
      rtreal
      Sålde en gaminglaptop. Gick väldigt snabbt och smidigt! Rekommenderas!++++
    9. maczii
      maczii
      @Yrgwulf köpte ett Logitech headset av mig, bra kommunikation, snabb betalning, rekommenderas starkt +++++
    10. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Sålde ett par Galaxy buds pro. Mycket smidig och trevlig köpare m
      1. Yrgwulf gillar detta.
    11. pobin
      pobin
      Sålde en Pixel 4a till @Yrgwulf! Affären gick smidigt från början till slut med en trevlig kommunikation. Varma rekommendationer till att göra affär med Yrgwulf.
      1. Yrgwulf gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...