solle123
Mottagna gillanden:
76

Vänner 1

1. Maxisen
      Maxisen
      Sålde en iPhone 12 pro till @solle123. Har absolut inget ont att säga, mycket trevlig och tydlig kommunikation. Snabb återkoppling, snabb betalning och framförallt en smidig affär. Rekommenderas starkt och jag gör gärna affär igen!
    2. thompo
      thompo
      Köpte en Xiaomi 12T Pro av solle123. Fantastiskt trevlig och smidig affär. Rekommenderas starkt!
    3. Chivo
      Chivo
      Köpte en Galaxy Book utav @solle123
      Mycket trevlig och hjälpsam säljare. Extra tack för att du kunde hålla datorn till mig, tills lönen kom. Datorn skickades väl inpackad och enligt annonsens beskrivning, så är datorn i nyskick. Swishade säljan innan jag hade datorn i min hand och det var inga problem.

En toppensäljare som varmt rekommenderas!
    4. Klaatu
      Klaatu
      Köpte en realme gt neo 2 av mig. enkel komminikation och snabb betalning. Gör jättegärna affär med igen ++++
    5. Hazzze
      Hazzze
      Betyg: 5/5 rekommenderar
    6. eastbound
      eastbound
      Sålde några iOS enheter till solle123,snabb betalning och trevlig. Inga konstigheter. Rekomenderas
    7. Fredriks
      Fredriks
      Sålde en iPhone till @solle123
      Smidig affär på alla sätt
    8. amstaffpwr
      amstaffpwr
      Köpte telefon av @solle123 ,skickade snabbt och skick som utlovat.Rekommenderas alla dagar i veckan.
    9. Klaatu
      Klaatu
      Köpte en Oneplus av solle. Hur bra som helst att göra affär med. Gör gärna igen+++
    10. laserturken
      laserturken
      Köpte en iPhone 13 mini av @solle123 , snabb, smidig och trevlig att ha göra med.
    11. oskhel
      oskhel
      Sålde en iPhone 6s till @solle123 , snabb och smidig affär. Väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderas starkt.
    12. Str0be
      Str0be
      Sålde ett grafikkort till @solle123 och har bara positiva saker att säga om affären och solle själv. Mycket trevlig kille att prata med, snabb återkoppling och betalning direkt när affären var klar!
      5 stjärnor av 5 möjliga och varma rekommendationer! ⭐️
    13. vandahl9
      vandahl9
      Sålde en Pixel 4a till @solle123 och allt gick supersmidigt!
    14. Millicom
      Millicom
      Köpte en OnePlus 8T av @solle123 och allting va otroligt smidigt, trevligt bemötande och gick till precis som utlovat. Varan va i perfekt skick! Rekommenderas starkt!
    15. bt2018
      bt2018
      Vi gjorde en snabb och problemfri transaktion! Perfekt helt enkelt! Tack
    16. GmbH
      GmbH
      Köpte en telefon av @solle123 , han erbjöd att skicka först för jag senare skall betala då han ej har många omdömn.
      Skicket i utlovat skick , är jätte nöjd
      Rekommenderas varmt till alla
    17. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Sålde en Oneplus 7t pro. Supersmidig affär, rekommenderas varmt.
    18. xbjorne
      xbjorne
      Har köpt en iPhone på distans från @solle123, telefonen var helt enligt beskrivning och affären gick ytterst smidigt med bra kommunikation. Rekommenderas! 5/5
    19. Robin.Karlsson
      Robin.Karlsson
      Snabb kommunikation & trevligt bemötande, gjorde vansinnigt smidig affär F2F. Kan varmt rekommenderas
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 8T
  • Laddar...