Sålde steam deck till @nza otroligt smidigt, snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas starkt.
Köpte ett Xbox Series S av @nza. Snabb leverans med bra kommunikation. Allt väl förpackat. Rekommenderas!
Sålde en Apple watch ultra 2 till @nza snabb betalning, bra kommunikation och en trevlig konversation. Mina varmaste rekommenderationer
Köpte ett par Airpods pro med frakt. Supersnabb med att posta så dom dök upp väldigt snabbt och var riktigt väl emballerade! Bra kommunikation som extra bonus så fullt rekommenderad av mig!
Sålde ett par Airpods Pro till @nza . Snabb betalning och trevlig kommunikation! Rekommenderas varmast :D
Köpte ett Nudient skal till iphone 14 pro av NZA, snabb och tydlig kommunikation och vara som motsvarar beskrivet skick gör att jag inte kan annat än rekommendera honom som säljare!
Sålde en 14 PRO till @nza Väldigt bra bemötande och trevlig att ha och göra med. Han kom hem till mig för att hämta telefonen och efter lite granskning kom betalning via Swish. Min varmaste rekommendationer!
Sålde ett Spigen Lite Fit armband för Apple Watch till @nza Hämtade på plats hemma hos mig. Så var en snabb och smidig affär.
Sålde en AW till @nza. Tydlig och bra kommunikation samt blixtsnabb betalning. Rekommenderas verkligen!
Sålde en Philips Hue brygga till @nza. Betalade direkt och inga konstigheter, även snabb på att svara. Kan bara rekommendera!