Miiliio
Mottagna gillanden:
1 317
Sysselsättning:
Prylsamlare
    1. ninjaa
      ninjaa
      Köpte en telefon av denne trevliga herre. Rak och informativ kommunikation. Bra paketerat.
    2. easycure1974
      easycure1974
      Sålde ett par skal till Miiliio och det var lika smidigt och snabbt som det alltid varit när man gjort affärer med honom. Ett föredöme som många andra veteraner på detta forum :)
    3. Virtual
      Virtual
      Köpte en xbox elite series 2 handkontroll av Miiliio.
      Superfint skick och bra pris.
      Rekommenderas!

//Virtual
    4. Dashio
      Dashio
      Köpte en Ironwolf 8TB till min nas av @Miiliio och kan inget annat än att rekommendera! Extremt trevlig och snabb på att svara. Finns inga oroligheter med denna herren :)
    5. Droid_309
      Droid_309
      Köpte ett par samsung galaxy buds pro 3 av @Miiliio fixk med lite extra saker så det tackar man för.
      Som vanligt en smidig affär.
      Mina varmaste rekommenderationer
    6. 10cent
      10cent
      Sålde ett par AirPods Pro till @Miiliio. Alltid lika trevligt att göra affärer med denna herre. Rekommenderas varmt!
    7. kupster
      kupster
      Sålde ett tangentbord till @Miiliio. Alltid lika trevlig och kul att snacka lite tech med en likasinnad.
      Är den jag gjort flest affärer med och rekommenderas till alla!
    8. boisare
      boisare
      Sålde ett skal till @Miiliio. Trevlig o snabb kommunikation. Kan verkligen rekommenderas!
    9. androidi
      androidi
      Köpte en Galaxy Fold 6 av @Miiliio och det var en mycket smidig och trevlig affär! Rekommenderas starkt! :)
      Han är kunnig, hjälpsam och tar sig tid att svara på frågor.
    10. torsktunga
      torsktunga
      Köpte en Pixel av @Miiliio och det var en mycket smidig och trevlig affär! Rekommenderas starkt! :)
    11. Hytin
      Hytin
      Sålde ett skal till Miiliio, inga problem allt funkar som det skulle
    12. zulle
      zulle
      Köpte en Apple Watch Ultra från @Miiliio. Betalade med Swish och klockan anlände blixtsnabbt och var precis enligt beskrivning. Kunde inte vara med nöjd. Rekommenderas varmt!
    13. qsecofr
      qsecofr
      Köpte ett Pitaka skal, allt enligt beskrivning. Rekommenderad säljare.
    14. raeserfisk
      raeserfisk
      Oerhört trevlig kille! Snabbt, smidigt och precis som utlovat. Köpte en S24U med skal och allt kom i utmärkt skick. Rekommenderas!
    15. lejonel
      lejonel
      Sålde ett par Galaxy Buds3 Pro till @Miiliio
      Snabb och smidig affär :)
    16. Cetec
      Cetec
      Köpte en Samsung Tab A9+ 5G av @Miiliio. Supertrevlig och otroligt enkel att göra affär med. Stor rekommendation från min sida!
    17. kissidor
      kissidor
      @Miiliio köpte en platta och en telefon av mig. Så skönt att göra affärer med nån som är 100% seriös, allt går så oerhört snabbt och lätt. Dessutom mycket rolig och trevlig konversation! Rekommenderar å det varmaste att göra affärer med honom, lika klockrent oavsett om det är köp eller sälj!
    18. Timpppa
      Timpppa
      Köpte en PS5 från denna trevliga herre. Inte våran första affär och allt är alltid lika smidigt! Rekommenderas varmt!
    19. kupster
      kupster
      Köpte en S8 ultra av @Miiliio. En av dom trevligaste jag mött här på swedroid. Smidig och flexibel att snacka med och göra affär med.
      Rekommenderas verkligen!
    20. Amazon68
      Amazon68
      Jag önskade köpa ett par Pixel Buds Pro. @Miiliio förmedlade ett par Buds som han visste av som var till salu. Mycket trevlig och bra kommunikation! Allt var som utlovat när paketet levererades. Kan varmt rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Sysselsättning:
    Prylsamlare
    Operatör:
    Halebop, Tele2, Tre
    Telefon:
    Iphone 16 PM
    Info:
    Epix Pro Gen2 , Airpods 4 ANC
    Telefon 2:
    Pixel 9 Pro XL
    Platta:
    Tab S9 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Mini 6

Signatur

Citera för svar.
    Om jag har skrivit något som har hjälpt dig får du gärna gilla mitt inlägg.
  • Laddar...