Köpte en Samsung S24 ultra av denne trevliga herre. Möttes upp och avslutade affären. Supernöjd och rekommenderar denna säljare.
Gjorde ett byte med @Roger K med en S24U samt galaxy watch ultra mot en 16 pro max. Allt enligt beskrivning och snabbt skickat och bra packat. Gjort fler affärer ihop och alltid lika smidigt med denna eminenta swedrojdare. Ser fram emot fler affärer ihop.
Köpte en galaxy watch ultra av @Roger K super snabbt skickat och bra packat. Allt enligt beskrivning så mina varmaste rekommenderationer för denna topp swedrojdare
Köpte en Galaxy Watch ultra av @Roger K på distans. Allt som utlovat, skick perfekt och snabb leverans. Toppklass!
Köpte en Samsung S24 FE av @Roger K på distans. Utmärkt kommunikation, bra packat och snabbt skickat. Skicket på telefonen var exakt som beskrivet. Helt klockrent köp. Rekomenderas varmt.
Sålde ett par Apple AirPods Pro 2 till @Roger K på distans. Blixtsnabb betalning. Mycket trevligt att göra med. En smidig affär hela vägen. Rekommenderas!
Köpte en Samsung Galaxy Watch Ultra av @Roger K. Mycket trevlig kontakt och vara enligt beskrivning. Rekommenderas varmt!
Köpte ett caudabe sheath skal till 15 PM av @Roger K bra packat och snabb leverans. Mina varmaste rekommenderationer
Köpte en S24U av @Roger K. Toppenbra, trevlig och snabb kommunikaiton och försändelse. Rekommenderas!
Köpte en Samsung Watch 5 pro, väldigt bra och snabb kommunikation. Skick enligt beskrivning samt snabb hantering. Mycket seriös säljare. Mina varmaste rekommendationer!