Köpte en telefon @Puttesson , betalade i förväg. Prima kontakt genom hela affären. Paketet kom fram välpackad. Beskrivningen stämde till 100%. Rekommenderas varmt till alla
Köpte en Pixel 9 Pro av @Puttesson som levererades snabbt och var helt enligt beskrivningen. Trevlig säljare som rekommenderas starkt!
Sålde ett skal till @Puttesson till S25U, snabb och smidig affär. Trevlig snubbe. Rekommenderas varmt!
Köpte Galaxy Buds2 Pro @Puttesson. Allting precis som utlovat i annonsen, snabb smidig affär, perfekt packat. Rekommenderas verkligen!
Köpte en AW av @Puttesson. Väldigt trevlig o snabb kommunikation. Klockan skickades snabbt o var väl packad. Gör gärna affärer med denna herre igen utan att blinka! Rekommenderas +++++
Köpte en Garmin på plats av denna mycket trevliga kille. Mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt
Köpte en 13 PM av Puttesson. Grymt smidig att göra affär med, bra packat och snabbt postat. Suverän att göra affär med och mina varmaste rekomendationer!
Köpte en Apple Watch Ultra av @Puttesson Klockan var i kanon skick.Trevlig säljare ,bra kommunikation och bra packat.Gör gärna affär igen.Rekommenderas varmt
Bytte klocka med @Puttesson. Hans AWU mot min Fenix 7x. Allt gick snabbt och smidigt. Mkt trevlig person som jag gärna gör affärer med igen. Får självklart mina bästa rekommendationer. Toppklass.
Köpte en klocka av @Puttesson. Kanon säljare jag skulle handla av igen utan att blinka. Bra kommunikation, bra packat, snabbt skickat o allt i utlovat skick Rekommenderas varmt +++++
Köpte en pixel 4a på distans av @Puttesson snabbt, trevligt och väl paketerat. Rekommenderas att göra affärer med!
Köpte en S21 Ultra av @Puttesson Kanontrevlig medlem. Jag swishade i förväg. Allt i bra skick, snabbt skickat och bra kommunikation. Högsta betyg!
Köpte en AW4 av @Puttesson. Snabb affär och allt enligt beskrivning, prima herre att handla med! Rekommenderas varmt!
Köpte tillbaks min pixel 4a av @Puttesson , bra kommunikation och allt gick smidigt , precis lika bra som innan , riktigt trevlig o göra affär med denna trevlige herre , har mina varmaste rekommendationer