Förmedlade en klockaffär till @Coolmupp och det gick hur smidigt som helst. Blixtsnabb betalning och trevlig kommunikation! 10/10
Sålde en Samsung s25 ultra + hörlurar, allt gick smidigt...snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas+++ @Coolmupp
Sålde en Pixel 9 Pro XL till @Coolmupp IRL. Super trevligt som vanligt. Inte första affären och definitivt inte sista. Har mina varmaste rekommendationer!
Köpte en telefon av @Coolmupp ,swishade i förväg. Snabb återkoppling med kolli id. Telefonen var i utlovat skick Rekommenderas varmt till alla
Sålde ett Z Fold 3 Paket till @Coolmupp. Snabb betalning och trevlig affär rakt igenom! Rekommenderas varmt!
Köpte en iPhone 11 av Coolmupp. Telefonen var precis enligt beskrivning och skickades blixtsnabbt efter betalning. Rekommenderas varmt som säljare!
Köpte en Apple Watch av @Coolmupp. Snabb leverans och varan exakt enligt beskrivning!! Hoppas vi kan göra fler affärer i framtiden!
Köpte en OP7 Pro av Coolmupp, väldigt smidig affär och bra kommunikation. Jag betalade i förskott och fick paketet i utlovat skick välförpackat. Rekommenderas!
Sålde ett par AirPods Pro till Coolmupp. Snabb betalning och trevlig kommunikation! En äkta Swedroidare som rekommenderas varmt!
Sålde ett par Samsung Galaxy Buds+ F2F till @Coolmupp. Som alltid ett gott snack och en mycket smidig affär. Har mina varmaste rekommendationer!
Köpte en iPhone 11 pro max utav @Coolmupp .Bra kommunikation, skickade snabbt , skick som utlovat. Rekommenderas alla dagar i veckan.... A+++++