Köpte en Playstation Portal av @silverfang . Fint packat, snabbt skickat och strålande skick! Rekommenderas :)
Köpte ett skal av mig. En av de absolut bästa att göra affärer med på Swedroid. Mina varmaste rekommendationer.
Köpte en honor magic v3 av @silverfang Snabbt skickat och dom vanligt en kanon swedroidare att göra affärer med.
Sålde en iPhone till @silverfang och han betalade på en gång och kommunikationen var fullgod. Rekommenderas.
Köpte en Pixel 9 pro xl av @silverfang. Snabb kommunikation och ännu snabbare frakt. Allt var exakt som beskrivet. Rekommenderas!
Köpte en Apple Watch Ultra 2 av @silverfang Mycket trevlig säljare, snabb leverans och bra packat! Skicket var som utlovat! Rekommenderas!
Sålde en iphone 15 till @silverfang. Mycket bra och trevlig kommunikation med denna toppen-Swedroidare.:) Rekommenderas varmt!++++++++++
Köpte Fold 6 av @silverfang och det var en alltigenom klockren upplevelse. Snabb och tydlig kommunikation och mycket tillmötesgående och trevlig. Snabbast möjliga leverans och bra packat. Sist men inte minst var skicket på luren och de medföljande tillbehören absolut tipptopp. Mina varmaste rekommendationer.