Tog över stafettpinnen på en Vivo X100 Pro. Väldigt hjälpsam och trevlig herre som vänligt besvarade alla mina frågor och som skickade och packade telefonen på att mycket (!) bra sätt. Telefonen också "som ny". Har bara gott att säga och kan likt tidigare omdömen varmt rekommendera honom! 10/10
Sålde Honor Magic 5 Pro till @pobin Väldigt trevlig och riktigt smidig affär, snabb betalning. Rekommenderas! :)
@pobin köpte en mobil av mig och jag vill påstå det var en av de bästa affärer jag genomfört på forumet! Utmärkt köpare som får högsta betyg! 10/10 snudd på en 11 :)
Köpte en pixel av pobin och all av som utlovat och snabbt skickat,svichade i förskott, rekommenderas som säljare
Sålde en Pixel 7 Pro till @pobin . Allt fungerade fint, snabb att betala och bra kommunikation. Rekommenderas som köpare!
Köpte Pixel 4a av @pobin. Bra och enkel kommunikation, allt stämde enligt beskrivning, snabb leverans. Rekommenderas som säljare!
Sålde en Xiaomi mi 10 till @pobin , allt gick snabbt och smidigt utan några konstigheter, bra kommunikation och snabb betalning, rekommenderas
Köpte en Pixel4a från @pobin. En seriös, social och pålitlig säljare. Hela proceduren gick smidigt och snabbt! Även telefonen var i prima nyskick. Jag rekommenderar @pobin starkt.
Sålde en P40 pro telefon till @pobin . Gjorde upp affären F2F. Inga könstigheter. Allt var smidigt bra kommunikation och ett gött snack ;)
Köpte en Pixel 4 av @pobin mycket välpaketerat och kommunikation i världsklass. Blixtsnabb leverans, Rekommenderas varmt att göra affärer med denna trevliga herre.