Jaxione
Senaste aktivitet:
13 jun 2025 kl 08:27
Mottagna gillanden:
167

Jaxione

Adult Droid

Medlem
Jaxione sågs senast:
13 jun 2025 kl 08:27
    1. Dashio
      Dashio
      Sålde ett par adaptrar till @Jaxione och jag kan inget mer än att starkt rekommendera! :)
      Mycket trevlig och bra att ha och göra med!
    2. Maniak01
      Maniak01
      Köpte en Oneplus 10Pro av denna herre. Trevlig och snabb snabb i kommunikationen. Packade telefonen väl och skickade paketet omgående. Allt väl! Rekommenderas med högsta betyg :)
    3. spigen
      spigen
      Köpte en Oneplus Watch från @Jaxione , mycket trevlig kontakt och snabb leverans. Plus för bra packat också. Mina varma rekommendationer.
    4. Loomastic
      Loomastic
      Sålde en Galaxy Watch till @Jaxione. Snabb betalning, smidig affär!
    5. kupster
      kupster
      Sålde et par Jabra 85t till @Jaxione. Snabb betalning, bra snack. Rekomenderas!
    6. maczii
      maczii
      Sålde oneplus buds pro till @Jaxione , snabb betalning, trevlig kommunikation, allt topp :) rekommenderas+++++
    7. semlan
      semlan
      Köpte en OnePlus Watch med lite tillbehör till den av @Jaxione.Mycket trevlig kontakt, snabb leverans. Rekommenderas till 100%.
    8. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en Oneplus Watch till Jaxione. Trevlig kontakt och snabb smidigt affär. Rekommenderas starkt! :)
    9. 900ssie
      900ssie
      Sålde en Samsung Tab A 2019 till @Jaxione och fick betalt i förskott, snabb och smidig affär, rekommenderas!
    10. vibsp97
      vibsp97
      Köpte laddare och kabel av @Jaxione.
      Snabb och trevlig kommunikation och dessutom snabb och väl emballerad frakt. Rekommenderas!
    11. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en smartwatch av @Jaxione där han var så snäll och höll på den i flera dagar åt mig. Toppensäljare!
    12. Macki
      Macki
      Sålde en Honor MagicWatch 2 till Jaxione, allt funkade kanon enligt förväntan. Rekommenderas varmt!
    13. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en P30 Pro av @Jaxione . Mötte upp honom vid IKEA. Mycket smidig och trevlig säljare som jag gärna gör fler affärer med. Mobilen var i utlovat skick och jag är helnöjd. Rekommenderas till alla!
    14. agerberg
      agerberg
      Sålde Jabra Elite 65t till @Jaxione bra köpare! snabb kommunikation, snabb betalning! Rekommenderas!
    15. Cblucher
      Cblucher
      @Jaxione fixade en löparklocka till min son, kan varmt rekommenderas och skickar all god karma..
    16. sergio_2009
      sergio_2009
      Köpte en Xiaomi Mi9 av @Jaxione
      Smidig affär, bra kommunikation, väl paketerat, snabb leverans, kan varmt rekommendera
    17. Sphex
      Sphex
      Köpte en Xbox av @Jaxione väl paketerad och snabb leverans. Xboxen var i utlovat skick, rekommenderas.
    18. Larsdima
      Larsdima
      Köpte en Xiaomi Mi 9 av @Jaxione. Väldigt snabb leverans och bra kommunikation. Rekommenderas verkligen!
    19. Miiliio
      Miiliio
      Sålde en Op7Pro till @Jaxione .. Efter lite pm fram o tillbaka så kom vi överens och affären var i hamn.
      Trevlig och snabbt betalt.. Tack för denna gång.
    20. pobin
      pobin
      Köpte en Surface 3 Pro av @Jaxione. Trevlig och bra kommunikation och snabb leverans och bra förpackat. Mycket nöjd med affären. Tack!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...