Ok, reviderar min tidigare kommentar, nu har han svarat men vill inte återbetala för ej levererad vara..
Får du fram något när du söker på kollinumret? Om paketet börjat röra på sig får du reklamera till Postnord eller den som nu har hand om paketet.
Jag har gjort allt i min makt.. varit i kontakt med PostNord ett antal gånger. Vi tar detta vidare till admin då allt är dokumenterat. Och det är reklamerat till PostNord
@edgarn sålde ett par AirPods till mig. Smidig och bra affär där han mötte upp och hjälpte till. Podsen fungerar finfint
Sålde en OnePlus 10 Pro till @edgarn. Snabb betalning och trevligt bemötande. Gör gärna fler affärer med honom. Rekommenderas.
Köpte extra batteri till drönare av @edgarn. Allt enligt beskrivning och gick snabbt och smidigt. Rekommenderas.
Köpte en iPhone 11 Pro av @edgarn och den kom blixtsnabbt efter betalningen, bra kommunikation. Gör gärna fler affärer i framtiden. Bara plus från mig
Köpte en iPhone 12 mini av @edgarn. Betalade via Swish och mobilen levererades blixtsnabbt. Rekommenderas varmt!
Ännu en affär med @edgarn. Trevlig herre och blixtsnabb betalning. Kan bara ösa beröm. Rekommenderas starkt!!!