Köpte ett par hörlurar från Sony av @bobalm som var bra packade och skickades med spårbar frakt utan konstigheter. Pålitlig säljare, rekommenderas!
Köpte en CC Google Tv av @bobalm. Allt enligt annons, bra packat och snabbt skickat. Rekommenderas varmt!
Köpte en disk till datorn f2f av @bobalm, hur smidigt som helst. Utmärkt säljare som jag rekommenderar varmt.
Köpte en gamingskärm AOC av @bobalm. Affären gjordes upp F2F som föregicks av PM som sköttes föredömligt. En trevlig person som jag gärna gör affär med igen. Rekommenderas å det varmaste.
Bra att göra affär med, raka puckar och skönt bemötande! Rekommenderas, vi bytte grejer på distans värde ca 1000.
Köpte cpu/mobo av @bobalm. Mycket smidig affär, jag betalade med Swish i förskott och han skickade det dagen därpå. Bra paketerat, jag är supernöjd, rekommenderas!
@bobalm sålde ett par hörlurar till mig. Smidig kontakt, snabba puckar och allt som utlovat i paketet. Inga som helst konstigheter. Rekommenderas!
Sålde ett par galaxy buds+ till honom. Snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt :)