DanielÖ
Senaste aktivitet:
12 nov 2025 kl 11:15
Mottagna gillanden:
1 157
Sysselsättning:
Cloud Solutions Architect

DanielÖ

Senior Droid, från Trelleborg

Medlem
DanielÖ sågs senast:
12 nov 2025 kl 11:15
    1. wdrsn
      wdrsn
      Daniel skrev ut hållare till mina eInk-skärmar. Bra pris, snabb leverans och bra emballage. Rekommenderas verkligen.
      1. DanielÖ gillar detta.
    2. milky81
      milky81
      Daniel skrev ut ett ställ i 3d för min klockladdare. Snabb, fin utskrift, väl packat paket och schysst pris! Rekommenderas :)
      1. DanielÖ gillar detta.
    3. dannyh
      dannyh
      Daniel 3d-printade delar åt mig. Gick enkelt och med utmärkt resultat. Tack!
      1. DanielÖ gillar detta.
    4. wenom666
      wenom666
      Köpte en Pixel 7 och en 3-d utskrift av @DanielÖ , allt blev superbra, snabb affär och snabb leverans, bra kommunikation.
      Kan rekommenderas att göra affärer med.
      1. DanielÖ gillar detta.
    5. nza
      nza
      Fick hjälp med en 3D-utskrift av @DanielÖ . Supersmidig kommunikation och snabb leverans och dessutom blev utskriften dunder. Rekommenderas!!
      1. DanielÖ gillar detta.
    6. AxxT
      AxxT
      Fick hjälp med en 3d utskrift. Skickade bilder i steg, otroligt nöjd med resultatet!
      Super snabb leverans och bra packat!
      Kommer definitivt be on hjälp vid nästa utskrift :)
      1. DanielÖ gillar detta.
    7. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en Samsung Watch 5 Pro av @DanielÖ . Hur bra som helst. Högsta betyg! Tvekar inte en sekund att göra fler affärer.
      1. DanielÖ gillar detta.
    8. jonteg69
      jonteg69
      Köpte ett par lurar av @DanielÖ. Trevligt bemötande och snabb leverans!
      1. DanielÖ gillar detta.
    9. Tiopental
      Tiopental
      Köpte en Xiaomi-platta av mig. Exemplarisk affär på alla sätt. Kan varmt rekommendera DanielÖ som köpare.
      1. DanielÖ gillar detta.
    10. Jimnie
      Jimnie
      Fick hjälp på direkten när jag bad om en 3d-utskrift. Schysst pris, utskrivet under natten och skickat dagen efter. Kanon kvalité på utskriften. Inga konstigheter!
      1. DanielÖ gillar detta.
    11. tojjetok
      tojjetok
      Fick hjälp av denna goda 3d sammarit att skriva ut och skicka ett 3d objekt grymt uppskattat väl packat samt perfekt utförande bugar samt bockar.
      1. DanielÖ gillar detta.
    12. -Henric
      -Henric
      Sålde en MiniPC till @DanielÖ. Snabb betalning och väldigt trevlig. Jag gör gärna affärer med dig flera gånger.
      1. DanielÖ gillar detta.
    13. qudos
      qudos
      Har köpt hållare för switch samt dator (3D-printade), mycket mycket snabb och utmärkt service. Rekommenderas starkt!
      1. DanielÖ gillar detta.
    14. ReKuFeSiN
      ReKuFeSiN
      Köpte en Galaxy Watch 4 av @DanielÖ. Mycket välpackat, snabb leverans och helt enligt beskrivning. Alla tummar upp, rekommenderas!
      1. DanielÖ gillar detta.
    15. Tusuki
      Tusuki
      Köpte ett meshsystem av @DanielÖ varav paketet skickades till mig, grymt packat och allt var i nyskick! Kan inte klaga på något. Tack!
      1. DanielÖ gillar detta.
    16. Dingus
      Dingus
      Gjorde en distansaffär med @DanielÖ Köpte en switch och fick den välpackad och skick enligt beskrivningen. Trevlig kommunikation och en medlem som jag gärna gör affär med igen.
      1. DanielÖ gillar detta.
    17. qudos
      qudos
      Köpe en 3D-printad hållare för en router. Fungerade ypperligt och snabb service :) Rekommenderas varmt!
      1. DanielÖ gillar detta.
    18. raeserfisk
      raeserfisk
      Supernöjd med 3D-utskrift på en HDD-hållare som @DanielÖ skrev ut. Utmärkt och snabbt hanterat - rekommenderas varmt!
      1. DanielÖ gillar detta.
    19. guerillerox
      guerillerox
      Jättenöjd med 3D utskriften S-Pen Fodral till Z fold 5, grymt bra arbete!! Rekommenderar starkt @DanielÖ
      1. DanielÖ gillar detta.
    20. tsimfuck
      tsimfuck
      Köpte ett xbox av @DanielÖ
      mycket smidigt och trevlig kille!
      hämtade på plats.
      1. DanielÖ gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Sysselsättning:
    Cloud Solutions Architect
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL
    Jobbar som IT-lösningsarkitekt. Prylgalning och älskar att resa.
  • Laddar...