DanielÖ
Last Activity:
Nov 15, 2025 at 22:56
Occupation:
Cloud Solutions Architect

DanielÖ

Senior Droid, from Trelleborg

Medlem
DanielÖ was last seen:
Nov 15, 2025 at 22:56
    1. nille90125
      nille90125
      Daniel 3D-printade ett laddställ till min klocka. Utmärkt kvalitet, väl packat och snabb leverans. Klar rekommendation!
      1. DanielÖ likes this.
    2. wdrsn
      wdrsn
      Daniel skrev ut hållare till mina eInk-skärmar. Bra pris, snabb leverans och bra emballage. Rekommenderas verkligen.
      1. DanielÖ likes this.
    3. milky81
      milky81
      Daniel skrev ut ett ställ i 3d för min klockladdare. Snabb, fin utskrift, väl packat paket och schysst pris! Rekommenderas :)
      1. DanielÖ likes this.
    4. dannyh
      dannyh
      Daniel 3d-printade delar åt mig. Gick enkelt och med utmärkt resultat. Tack!
      1. DanielÖ likes this.
    5. wenom666
      wenom666
      Köpte en Pixel 7 och en 3-d utskrift av @DanielÖ , allt blev superbra, snabb affär och snabb leverans, bra kommunikation.
      Kan rekommenderas att göra affärer med.
      1. DanielÖ likes this.
    6. nza
      nza
      Fick hjälp med en 3D-utskrift av @DanielÖ . Supersmidig kommunikation och snabb leverans och dessutom blev utskriften dunder. Rekommenderas!!
      1. DanielÖ likes this.
    7. AxxT
      AxxT
      Fick hjälp med en 3d utskrift. Skickade bilder i steg, otroligt nöjd med resultatet!
      Super snabb leverans och bra packat!
      Kommer definitivt be on hjälp vid nästa utskrift :)
      1. DanielÖ likes this.
    8. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en Samsung Watch 5 Pro av @DanielÖ . Hur bra som helst. Högsta betyg! Tvekar inte en sekund att göra fler affärer.
      1. DanielÖ likes this.
    9. jonteg69
      jonteg69
      Köpte ett par lurar av @DanielÖ. Trevligt bemötande och snabb leverans!
      1. DanielÖ likes this.
    10. Tiopental
      Tiopental
      Köpte en Xiaomi-platta av mig. Exemplarisk affär på alla sätt. Kan varmt rekommendera DanielÖ som köpare.
      1. DanielÖ likes this.
    11. Jimnie
      Jimnie
      Fick hjälp på direkten när jag bad om en 3d-utskrift. Schysst pris, utskrivet under natten och skickat dagen efter. Kanon kvalité på utskriften. Inga konstigheter!
      1. DanielÖ likes this.
    12. tojjetok
      tojjetok
      Fick hjälp av denna goda 3d sammarit att skriva ut och skicka ett 3d objekt grymt uppskattat väl packat samt perfekt utförande bugar samt bockar.
      1. DanielÖ likes this.
    13. -Henric
      -Henric
      Sålde en MiniPC till @DanielÖ. Snabb betalning och väldigt trevlig. Jag gör gärna affärer med dig flera gånger.
      1. DanielÖ likes this.
    14. qudos
      qudos
      Har köpt hållare för switch samt dator (3D-printade), mycket mycket snabb och utmärkt service. Rekommenderas starkt!
      1. DanielÖ likes this.
    15. ReKuFeSiN
      ReKuFeSiN
      Köpte en Galaxy Watch 4 av @DanielÖ. Mycket välpackat, snabb leverans och helt enligt beskrivning. Alla tummar upp, rekommenderas!
      1. DanielÖ likes this.
    16. Tusuki
      Tusuki
      Köpte ett meshsystem av @DanielÖ varav paketet skickades till mig, grymt packat och allt var i nyskick! Kan inte klaga på något. Tack!
      1. DanielÖ likes this.
    17. Dingus
      Dingus
      Gjorde en distansaffär med @DanielÖ Köpte en switch och fick den välpackad och skick enligt beskrivningen. Trevlig kommunikation och en medlem som jag gärna gör affär med igen.
      1. DanielÖ likes this.
    18. qudos
      qudos
      Köpe en 3D-printad hållare för en router. Fungerade ypperligt och snabb service :) Rekommenderas varmt!
      1. DanielÖ likes this.
    19. raeserfisk
      raeserfisk
      Supernöjd med 3D-utskrift på en HDD-hållare som @DanielÖ skrev ut. Utmärkt och snabbt hanterat - rekommenderas varmt!
      1. DanielÖ likes this.
    20. guerillerox
      guerillerox
      Jättenöjd med 3D utskriften S-Pen Fodral till Z fold 5, grymt bra arbete!! Rekommenderar starkt @DanielÖ
      1. DanielÖ likes this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

Occupation:
    Cloud Solutions Architect
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL
    Jobbar som IT-lösningsarkitekt. Prylgalning och älskar att resa.
  • Loading...