@10cent köpte en OnePlus 5 av mig. Trevlig person som betalade omgående via Swish. Rekommenderas som köpare.
Köpte en iPhone 6S Plus av Daniel, grymt bra kille att ha och göra med! Allt enligt beskrivning, inga konstigheter. Rekommenderas varmt!
Köpte en telefon av 10cent och allt gick perfekt från första början. Skicket var bättre än förväntat och jag kan varmast rekommendera 10cent som säljare. VÄRLDSKLASS
Köpte en mobil av 10cent på distans, kunde inte varit bättre, jättebra och trevlig kommunikation och väldigt bra packat. Rekommenderar starkt att handla av 10cent (Daniel).
Sålde en Apple TV3 till 10cent, mycket trevlig köpare. Snabb med pengar via Swish, inga konstigheter. Rekommenderas!
Kpte en ipad air av 10cent, den var i toppskick som beskrivet och skickades ivg grymt snabbt! En riktig toppensljare som jag rekommenderar starkt.
bytte mobil på distans och allt var som utlovat.. snabbt skickat och bra paketerat.. Rekommenderas :)
Vi gjorde en bytesaffär och det var inga problem. Snabb leverans, trevlig och ärlig säljare! Rekommenderas.
Köpte en Nexus 5 från Daniel. Betalade med swish och paketet skickades mycket snabbt. Allt var i det skick som det stod beskrivet. Tack för en smidig affär!