jhws
Senaste aktivitet:
14 jun 2025 kl 22:04
Mottagna gillanden:
113

jhws

Teen Droid, från Helsingborg

Medlem
jhws sågs senast:
14 jun 2025 kl 22:04
    1. Ompan
      Ompan
      Köpte en AWU av Jhsw, väldigt bra och tillmötesgående säljare. Skicket bättre än utlovat. Rekommenderas starkt!
    2. Armine
      Armine
      Sålde en CPU till Jhsw (face to face). Blixtsnabb deal och schyst! Rekommenderas varmt
    3. antong
      antong
      Köpte ett GTX 1070 av jhws face-to-face. Bra kvalitet och trevlig säljare.
    4. qube
      qube
      Köpte en JBL Charge 3 av jhws och den var väl förpackad och i perfekt skick med kvitto och allt.

5/5
    5. easycure1974
      easycure1974
      Sålde diskar till jhws, snabb betalning och en smidig affär
    6. Pliind
      Pliind
      Bytte min 3D-skrivare mot en Gopro med jhws! Är helnöjd med bytet :) Rekommenderas!
    7. Anne Droid
      Anne Droid
      Köpte en router av jhws. Bara positivt att säga!
    8. rickards
      rickards
      Sålde ett skal och ett dbrand skin till jhws, blixtsnabb kommunikation och swishade i förskott. Precis som det ska vara.
      1. jhws gillar detta.
    9. Prelow
      Prelow
      @jhws Köpte en iPhone 7 av mig. Snabb betalning och en mycket smidig affär! Trevlig köpare som rekommenderas varmt :)
      1. jhws gillar detta.
    10. Naruto
      Naruto
      Köpte en iPhone 6 av jhws och den kom hem till mig dagen efter, i skicket som sagts. Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera användaren ++++
    11. herrfisk
      herrfisk
      Sålde en iPhone 6 - Snabbt och smidigt, betalning direkt utan massa konstigheter. +++++++
    12. NiklasO
      NiklasO
      Köpte en LG G Watch R. Mycket snabbt, smidigt och bra packat. Nöjd!
    13. jollelund
      jollelund
      Köpte en Z3 av jhws. Snabbt och smidigt, välpackat och telefonen var i det skick som utlovats. Rekommenderas!
    14. Virtual
      Virtual
      Köpte ett Geforce 570 gtx, fint skick bara plugga in installera inga konstigheter :)

//Virtual
    15. Prelow
      Prelow
      Sålde ett skal till iPhone 6. Trevlig o snabb betalning. Rekommenderas.
    16. niclasc
      niclasc
      Köpte en Moto X 2014 av jhws. Han skickade snabbt och den var väldigt bra förpackad. Telefonen var i så bra skick som han sa. Jag betalade med Swish i förskott. Bra säljare
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone
  • Laddar...