selko köpte en huawei mediapad x2 av mig. precis lika trevlig och pålitlig som alla tidigare omdömen säger, kan bara instämma i rekommendationerna :)!
Köpte en Xiaomi RedMi note 2 prime, swishade igår och fick telefonen idag. Suverän person att ha att göra med, supersnabba och ärliga svar.
Sålde en Galaxy s6 till Selko, snabb betalning och bra kommunikation! Reko kille som jag skulle göra affär med igen!
Köpte en Nexus 7 av selko och allt funkade alldeles perfekt. Riktig bra kommunikation och han är väldig ärlig och förklara allt detaljrikt. Dessutom är han snabb och smidig. Som tidigare medlemmar sagt han är den trevligaste personen man har gjort affär med här på Swedroid. Rekommenderas starkt selko!
Jag har sålt flera saker till Selko, både personligen och över posten. Det är alltid ett rent nöje att göra affär. Snabba betalningar och superbra kontakt. Högsta poäng av mig, trevligaste personen jag har haft kontakt med på SweDroid.
Sålde en Iphone 6 plus till selko trevlig bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas varmt!
Sålde en iphone 6 plus till denna trevliga kille,mötte upp och gjorde affär 5 starka stjärnor ska han ha. Rekomenderas varmt .
Köpte selkos Mate 7. Grym kommunikation och jävligt trevlig kille. Skickade telefonen ett par timmar efter jag betalat och jag hade den nästa arbetsdag. Rekommenderas!
Ännu en kanonaffär med Selko. Köpte ens Nexus 6 som skickades redan nästa dag. Välinslagen och i mycket fint skick när jag hämtade ut den på Posten. Oerhört ärlig som person. Går inte att göra annat än att rekommendera denna medlem!